کد خبر: 128676 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 ژانویه 2017 - 10:32

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت در خمام؛

استان گیلان دومین استان پیشگیری از جرایم و ناهنجاری ها در کشور است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت گفت: امروزه کار پلیس کار سطحی نیست بلکه کار کیفی انجام می دهد که این کار باعث پیشگیری می شود.

به گزارش خوبان: رحیم شعبانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت در خمام با اشاره به اینکه دشمنان توسعه امکانات فضای مجازی را هدفمند دنبال می کنند، اظهار کرد: فضای مجازی فرصت های زیادی وجود دارد.ولی به جهت آگاهی کم کاربران تهدید و آسیب های زیادی را برای کاربران دارد مانند بسیاری از حرکت های نامتعارف و قانون گریزی هایی که عامل این حرکات قدرت های کاذبی است که در فضای مجازی به جوانان داده می شود که این کار پلیس را سخت می کند.

وی خاطر نشان کرد : حضرت آیت الله خامنه ای در وصف پلیس می فرمایند کسانی که در پلیس کار می کنند و امنیت و آرامش مردم را فراهم می کنند به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند و پلیس باید یار مهربان و معتمد برای مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه پلیس موفق کسی است که با همه مهربان باشد و با استفاده از تمام ظرفیت ها آرامش را برای مردم فراهم آورد، اظهار داشت : امروزه پلیس نگاه جامعه محور دارد و هیچ گزارشی از طرف مردم را بدون پیگیری نمی گزاریم و با سهل انگاری در پیگیری برخورد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه نقش دستگاه ها بخصوص روحانیت که در خط مقدم حجمه فرهنگی قرار دارند در تعامل با پلیس بسیار تاثیر گزار هستند، افزود: با وجود آگاهی به این که شبکه های ماهواره و مجازی چه آسیب هایی را داراست ولی همچنان در خانواده ها ماهواره وجود دارد.

شعبانی ادامه داد: امروزه کار پلیس کار سطحی نیست بلکه کار کیفی انجام می دهد که این کار باعث پیشگیری می شود.استان گیلان دومین استان کشور است که از جرائم و ناهنجاری ها پیشگیری می کند.

وی افزود : همه افرادی که در لباس پلیس هستند همیشه باید آماده خدمت باشند.و از افتخارات ماست که با تمام اقشار جامعه تعامل دوسویه داشته باشیم.تا با حجمه های دشمن علیه کشور مان مقابله کنیم.

شعبانی گفت :در فضای مجازی فعالیت های پلیس به نمایش گذاشته می شود اما چیزی که از این فعالیت ها برداشت می شود خلاف واقع است.

 

انتهای پیام/487


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads