کد خبر: 128536 - تاریخ: دوشنبه، 2 ژانویه 2017 - 08:43

حجت الاسلام انصاری؛

تفکر اقتصادی انقلاب اسلامی ایران با تفکر غالب در غرب مخالف است

حجت الاسلام انصاری گفت:تفکر اقتصادی انقلاب اسلامی با تفکر غالب در غرب مخالف است. این تفاوت های اساسی است که باعث شده است کشور های استکباری در صدد غلبه بر جمهوری اسلامی ایران برآید.

به گزارش خوبان، مراسم حماسه 9 دی با حضور مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان، حجت الاسلام و المسلمین انصاری در پردیس امام علی (ع) رشت برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری درابن مراسم گفت: بنابر گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دشمن به دنبال سلب مولفه های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است و امروزه هندسه تقابل قدرت های استعماری جهانی به دنبال شکست اقتصادی و فرهنگی ایران است. شاید بتوان گفت فتنه سال 1388 پیچیده ترین و بزرگ ترین فتنه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و خوشبختانه انقلاب اسلامی به پختگی و تجربه لازم برای اداره این فتنه و بحران رسیده بود و مردم ایران توانستند به خوبی این فتنه را مدیریت کنند.

وی افزود : انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین قدرت های استکباری جهان یعنی رژیم پهلوی را از بین برد و این خود میتواند از انگیزه های دشمن برای از تضعیف جمهوری اسلامی ایران باشد. انقلاب ما تمام تفکر های لیبرالیسم را به چالش جدی کشیده است و مبتنی بر قرآن و معنویت است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان تصریج کرد:تفکر اقتصادی انقلاب اسلامی با تفکر غالب در غرب مخالف است. این تفاوت های اساسی است که باعث شده است کشور های استکباری در صدد غلبه بر جمهوری اسلامی ایران برآید.

انصاری ادامه داد : دشمنان اصلی آمریکا کشورهای روسیه و چین و … نیستند بلکه کشور آمریکا تنها با ماهیت جمهوری اسلامی مشکل دارد چون که تفکرات و مبانی اخلاقی ایران با فرهنگ غربی موافق نیست. بر این اساس نظام غرب از آغار جمهوری اسلامی ایران توطئه ها و فتنه های مختلفی علیه ایران به وجود آورده است.

 

حجت الاسلام انصاری در بخش آخر سخنان خود نیز پیرامون رسانه ها در زمان انتخابات و همچنین تاثیر آن ها در فتنه اشاره کرد و افزود: همه رسانه ها و همه دولت های غربی و همینطور کشور های منطقه با استفاده از پیچیده ترین ابزار ها در ایران جنگ احزاب به وجود آوردند.

حجت الاسلام انصاری در پایان گفت نظام و دستگاه های امنیتی کشور در مقابل این اتفاقات در یک بحران جدی قرار گرفتند اما برخی مولفه های قدرت باعث خلق حماسه 9 دی شد و این فتنه را خاموش کرد. در اصل سه چیز دست به دست هم دادند تا فتنه مدیریت شوند. اولین مولفه این است که در جمهوری اسلامی سازوکار حساب شده و دینی در حکومت و وجود دموکراسی در کشور است. دومین مولفه اصل حضور مردم است.

مردم این عصر دارای بصیرت هستند و این امر موجب بالارفتن ارزش و شان مردم ایران می شود. مولفه سوم اقتدار و شجاعت ولایت و رهبری است که از ظرفیت های مردم برای بصیرت افزایی استفاده کردند.

 

انتهای پیام/525


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads