کد خبر: 128291 - تاریخ: جمعه، 30 دسامبر 2016 - 00:05

امام جمعه لشت نشا در طی دیداری عنوان کرد؛

پس از انتخابات سال 88 افرادی که خود را دل‌سوز انقلاب و نظام می‌دانستند همگام و همراه با فتنه‌گران شدند و دنیا و آخرت خود را فروختند

امام جمعه لشت‌نشا با بیان اینکه دشمن از انسان‌های بی‌بصیرت سوء استفاده می‌کند،گفت:پس از انتخابات سال ۸۸ مشاهده کردیم افرادی که خود را دل‌سوز انقلاب و نظام می‌دانستند همگام و همراه با فتنه‌گران شدند و دنیا و آخرت خود را فروختند.

به گزارش خوبان از لشت نشا: حجت‌الاسلام علی رنجبر عصر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان منطقه با اشاره به اینکه فتنه‌گران می‌دانستند در انتخابات سال 88 تقلب نشده اس گفت:هدف فتنه‌گران در سال 88 حذف ولایت فقیه و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه لشت‌نشا با بیان اینکه دشمن از انسان‌های بی‌بصیرت سوء استفاده می‌کند،گفت:پس از انتخابات سال 88 مشاهده کردیم افرادی که خود را دل‌سوز انقلاب و نظام می‌دانستند همگام و همراه با فتنه‌گران شدند و دنیا و آخرت خود را فروختند.

رنجبر، فتنه را سبب مشخص شدن دوست از دشمن خواند و بیان کرد: افرادی دارای بصیرت و انقلابی اصیل مخالف فتنه بودند و تمام وقت خود را وقف نظام اسلامی کردند.

امام جمعه لشت‌نشا با اشاره به اینکه برگزاری جلسه‌ها و همایش‌ها در شناخت بیشتر جوانان در مورد حماسه 9 دی و ولایت فقیه تاثیرگذار است اذعان داشت: حماسه 9 دی نباید فراموش شود.

حجت الاسلام رنجبر مردم گیلان را با بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: در هشتم دی‌ماه سال 88 گیلانی‌ها یک روز جلوتر از مردم مناطق دیگر کشور با حضور در صحنه از انقلاب دفاع کردند.

خبر ارسالی / رضا پور عسگری جورشری

انتهای پیام/268


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads