کد خبر: 128245 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 دسامبر 2016 - 20:08

به مناسبت حماسه 9 دی؛

همایش بزرگ بصیرت در بخش خشکبیجار برگزار شد+ تصاویر

روزگذشته در همایش «همایش بزرگ بصیرت» به مناسبت حماسه ۹ دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندر انزلی برگزار شد.

به گزارشخوبان: روزگذشته در همایش «همایش بزرگ بصیرت» به مناسبت حماسه 9 دی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندر انزلی در سالن اجتماعات کتابخانه امیر المومنین(ع) خشکبیجار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در در این مراسم گفت: فتنه ۸۸ از برنامه های دقیق و توطئه برنامه ریزی شده دشمنان بود که این توطئه با بصیرت و استقامت مردم و رهبری خالصانه و داهیانه مقام معظم رهبری و رأفتی که به خرج دادند برچیده شد.

وی افزود: عده ای با ساده لوحی و کم تجربگی به دنبال این هستند که خاطره تلخ فتنه و خاطره شیرین ۹دی دربین مردم ما به فراموشی بسپارند و از بین برود و راه های مختلفی نیز به کار میگیرند اما وظیفه هر مومن انقلابی است که از فراموش شدن خاطرات تلخ فتنه جلوگیری نماید.

امام جمعه انزلی ادامه داد: کسانی که از فتنه گران حمایت کرده و می خواهند فراموش شود مگر فراموش کردند که این فتنه چه بلایی برسر این نظام و انقلاب و کشور آوررد؟ فجایع فتنه مانند سوزاندن قران، شعار علیه نظام و اصل ولایت فقیه، اتهام های دروغ به نظام اسلامی، غارت بیت المال و تخریب اموال شخصی مردم موارد کوچکی نیست.

 

انتهای پیام/6455


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads