کد خبر: 128083 - تاریخ: چهارشنبه، 28 دسامبر 2016 - 08:46

جانشین بسیج اساتید استان گیلان:

در سال ۸۸ برخی از خواص به جهت دنیا طلبی شکوه انتخابات را به کام ملت تلخ کردند

جانشین بسیج اساتید گیلان گفت: برخی از خواص به جهت دنیا طلبی و لجاجت روند حضور با شکوه مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند.

به گزارش خوبان، محمد مهدی نیازمند جانشین بسیج اساتید استان گیلان، با گفتگو با خبرنگار روشن خبر، در مورد حماسه ۹ دی کشور و پیشگامی مردم گیلان در ۸ دی سال ۸۸ گفت: روز ۸ دی تبلور به موقع مردم با بصیرت گیلان در نشان دادن انزجار و اعتراض به فتنه گران بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ در ادامه برنامه ریزی های متوالی دشمن بعد از انقلاب به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: در سال ۸۸ این برنامه ریزی ها به صورت جنگ نرم و با حضور بازیگران بین المللی که سابقه انجام انقلاب های رنگی را در کارنامه داشتند و عناصر بی بصیرت داخلی به اجرا در آمد.

جانشین بسیج اساتید استان گیلان تصریح کرد: برخی از خواص که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش و در دوران بعد از انقلاب نیز مسئولیت داشتند به جهت دنیا طلبی ، لجاجت و گوش دادن به ایادی غرب روند حضور با شکوه و ۸۵ درصدی مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند.

وی با اشاره به خواص و نخبگان دنیا طلب و کسانی که با خوی اشرافی گری  در بدنه ی نظام اسلامی نفوذ کرده اند، خاطر نشان کرد: همیشه نظام های الهی از تاریخ صدر اسلام از دوران پیامبر اکرم(ص)، در زمان امام علی(ع)، در مظلومیت امام حسن(ع) و واقعه ی کربلا شاهد این منافقین مسلمان نما بوده که تیشه به ریشه ی اسلام می زدند.

محمد مهدی نیازمند با اشاره به اینکه فتنه گران در سال ۸۸ همان مسیر زبیرها را دنبال کردند، افزود: افرادی که خود را پیرو امام و انقلاب معرفی می کردند، اقداماتی را انجام دادند که هزینه های بسیاری را برای نظام به بار آورد.

وی با اشاره به اینکه هنوز هم افرادی هستند که موضع شفافی نسبت به فتنه و فتنه گران نداشته اند، گفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند که فتنه، خط قرمز نظام است و افراد علی الخصوص مسئولین باید برائت خود را از فتنه اعلام کنند.

جانشین بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مسئولین دانشگاهی هنوز مرز و خط خود را با فتنه مشخص نکردند، گفت: این افراد باید در ۹ دی نقش باشکوه تری از خود نشان داده و با  اعلام برائت از فتنه گران، با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کنند.

نیازمند اظهار داشت: متاسفانه برخی از اساتید در اتاق های طراحی فتنه در سال ۸۸ نقش داشتند و حتی در دانشگاه گیلان اساتیدی بودند که در زمان فتنه قصد تعطیلی امتحانات دانشگاه را داشتند.

وی تاکید کرد: بسیج اساتید این فضا را رصد کرده و اجازه جولان دادن به اینگونه از اساتید را نخواهد داد.

 

 

انتهای پیام/525


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads