کد خبر: 128062 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 دسامبر 2016 - 13:15

رئیس شورای شهر خمام؛

امروز حرف اول در برابر توطئه دشمنان و استکبار را بصیرت می‌زند

اسماعیل احمدنیا گفت: امروز حرف اول در برابر توطئه دشمنان و استکبار را بصیرت می‌زند و اگر نخبگانی دانسته یا ندانسته دچار کج‌فهمی شوند و دوباره به پازل دشمن بیفتند دیگر جایگاهی مانند سران فتنه در بین مردم ایران نخواهند داشت.

اسماعیل احمدنیا رئیس شورای شهر خمام در مصاحبه خوبان خبر ، با اشاره به ضرورت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه و روز میثاق امت با ولایت گفت: انقلاب اسلامی در طی قریب به چهار دهه از عمر با برکت خود از بدو پیروزی تا کنون با حوادث مختلفی روبرو شده است که با عنایت خداوند متعال و توجهات امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در سایه رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با حضور همیشگی مردم بصیر ایران در صحنه و لحظات حساس و سرنوشت ساز توانسته است این حوادث را به سلامت پشت سر بگذراند.

رئیس شورای شهر خمام با بیان اینکه جریان 88 مطمناً تجربه ای تکرار نشدنی برای مسئولان است، افزود: اعتقاد دارم آنقدر درس از این مسائل وجود دارد که همگان به این نتیجه رسیدند که تکرار آن برای نظام هزینه های زیادی دارد و قطعا همه تلاش خواهند کرد تا چنین مسائلی تکرار نشود و در مسیری حرکت کنیم که دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.

وی بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: آن عنصر و ویژگی مهمی که باعث اقدام مردم به حضور در صحنه و شکل گیری حماسه 9دی شد، بصیرت بود و امروز باید این عنصر در جامعه تبین و شناخته شود.

اسماعیل احمدنیا بابیان اینکه کسانی که سعی دارند حماسه 9 دی دیده نشود و یا آن را کمرنگ جلوه دهند دنباله‌روی همان فتنه بزرگ به‌حساب می‌آیند،اظهار کرد: امروز حرف اول در برابر توطئه دشمنان و استکبار را بصیرت می‌زند و اگر نخبگانی دانسته یا ندانسته دچار کج‌فهمی شوند و دوباره به پازل دشمن بیفتند دیگر جایگاهی مانند سران فتنه در بین مردم ایران نخواهند داشت.

وی به آگاهی و بصیرت مردم گیلان  اشاره کرد و گفت: در حماسه 9 دی مردم این گیلان زودتر از دیگر نقاط  کشور به خیابان‌ها آمدند و حرکت عظیم و الهی به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول حماسه 8 دی مردم رشت را نشانه دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم استان توصیف کرد و یادآور شد: در دوران انقلاب نیز این مردم نقش تأثیرگذار و ارزشمندی ایفا کرده‌اند.

وی در پایان گفت: همانطور که مردم کشورمان با خلق حماسه ایثارگری در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل جنایات صدام ایستادگی کردند و نگذاشتند که حتی یک تکه از خاک کشورمان در تجاوز دشمن در بیاید، در دوران های مختلف هم با حضور خودشان مانع از سوء استفاده سودجویان از انقلاب اسلامی شدند و فتنه ۸۸ یک نمونه بارز برای مقابله مردم با هر گونه نفاق و فتنه است.

انتهای پیام/336


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads