کد خبر: 128051 - تاریخ: چهارشنبه، 28 دسامبر 2016 - 10:17

بیانیه مجمع بسیج سپاه ناحیه مقداد رشت؛

مردم با بصیرت و ولائی ایران، امتحان خود را در شرایط فتنه با هوشیاری خود پس دادند

مردم با بصیرت و ولائی ایران، امتحان خود را در شرایط فتنه با هوشیاری خود پس دادند و می دانند که دستاویز امت اسلامی در کوران فتنه ها آموزه های مکتبی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خوبان:مجمع بسیج سپاه ناحیه مقداد رشت با صدور بیانیه‌ای سالگرد حضور پر خروش ملت ایران در نهم دی ماه 1388 را گرامی شمرد.

در بیانیه مجمع بسیج سپاه ناحیه مقداد رشت آمده است:

نهم دی ماه به واسطه حرکت عظیم وفوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد

                                                                                                    مقام معظم رهبری

 یوم الله 8 دی برگ زرین دیگری از حضور مردم حماسه‌ساز رشت و استان گیلان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که نوای لبیک یا خامنه‌ای سر دادند0

و یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور به خیابان‌ها آمدند و با نمایش حرکت عظیم و الهی خویش، فتنه 88 را که به روشنی بر آمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود، خنثی کردند و با خلق حماسه ی 8 دی از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری نمودند.

این بیانیه می افزاید: مردم بصیر ایران در 9 دی نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند. چرا که تنها حضور آنان بود که هشت ماه دفاع مقدس را به سرانجام رسانید. 9 دی، «نه» به کسانی بود که ایران اسلامی را با کشور های شرق اروپا اشتباه گرفته بودند. 9 دی، «نه» به استکبار نوین غربی در سلطه بر ملت ها بود.نکته افتخار آمیز حماسه نه دی برای مردم، عمل بر حسب تکلیف بود.

در بخش دیگری از این بیانه، آمده است : 9 دی آزمونی برای سنجش مؤمنین واقعی از مدعیان ایمان بود، چرا که طبق فرموده امیرمؤمنان، همانا ابتدای ظهور فتنه ها هواهایی است که پیروی می شود، و احکامی که در چهره بدعت خودنمایی می کند.

بر امت بصیر اسلامی و به ویژه خواص به یاد داشتن این نکته ضروری است که فتنه های آینده پیچیده تر و گسترده تر خواهد بود. ضدانقلاب تمام تلاش خود را برای هدف گرفتن نقاط قوت انقلاب به کار خواهدگرفت.

اما اینک که در آستانه انتخاباتی دیگر هستیم، تمام مسئولان می بایست سعی و تلاش خود را به حضور حداکثری مردم معطوف کنند. مسئولان کشور اگر دلسوز هستند باید بدانند کشور بیش از اینکه به فعالیت های انتخاباتی و رئیس جمهور سازی و القا بحران نیاز داشته باشد، به معتمدانی نیاز دارد که ملت را در مقابل سیل حملات دشمنان، یاری کنند.

در ادامه بیانیه آمده است: مردم با بصیرت و ولائی ایران، امتحان خود را در شرایط فتنه با هوشیاری خود پس دادند و می دانند که دستاویز امت اسلامی در کوران فتنه ها آموزه های مکتبی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

اینک ما اعلام می‎داریم که تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان‌ها و ارزشهای نظام شکوهمند اسلامی باشیم و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور مجاهدت کنیم.

در پایان بیانیه آمده است: با قلبی مالامال از عشق و اعتماد به نصرت الهی به محضر رهبر و مولای خویش و امت اسلامی عرضه می داریم که ما بسیجیان وفرزندان انقلاب اسلامی همانگونه که در دفاع نظامی از کیان جمهوری اسلامی ثابت کردیم پای در رکاب مولای خویش در خدمت گذاری آماده جان فشانی هستیم.و اگر چنانچه دشمن بیش از حد فشار بیاورد ما عاشورا را تکرار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/22

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads