کد خبر: 128025 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 دسامبر 2016 - 17:00

به مناسبت هفته سواد آموزی؛

دیدار کارکنان آموزش و پرورش با امام جمعه بخش خمام + تصاویر

به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) مسؤولین آموزش و پرورش و سواد آموزی با حضور در بیت امام جمعه خمام دیدار کردند.

به گزارش خوبان: به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اعضای شورای کمیته بهبود کیفیت سواد آموزی، علیرضا پورهادی شهردار خمام و جمعی از مربیان و سواد آموزان با امام جمعه بخش خمام دیدار نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عاشوری اشاره ای به جایگاه دانش و علم آموزی در دین اسلام کرد و گفت: اولین آیه هایی که بر قلب پاک و رئوف پیامبر مکرم اسلام (ص) نازل شد با مفهوم علم و دانش همراه بود.

وی همچنین تصریح کرد: به کرات در احادیث امامان و بزرگان دین به این اهم اشاره نموده اند.

امام جمعه بخش خمام در بخشی از سخنان خود به اظهارنظر برخی افراد در خصوص هزینه ای بودن نهاد آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این نگاه که آموزش و پرورش یک نهاد هزینه ای است نگاه کاملا غلطی است چرا که این ارگان بزرگ و با اهمیت آینده سازان این جامعه را تربیت نموده و هر اندازه در این نهاد هزینه شود در واقع سرمایه گذاری شده است.

در ابتدای این جلسه رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام ضمن تبریک این هفته، تأسیس این نهاد را در بحبوحه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان از تیز بینی و آینده نگری امام (ره) دانست.ایشان به بیان گزارشی از آخرین وضعیت جذب و ساماندهی افراد بی سواد در منطقه ارائه نمود.

کنعانی در این دیدار گفت: منطقه خمام با همکاری اعضای شورای پشتیبانی، دهیاران و سایر ادرات در شناسایی افراد بی سواد منطقه از رتبه 30 در سال 94 به رتبه 11 در سال 95 رسید.

وی افزود: از تمام ظرفیت های موجود بخش استفاده خواهیم کرد تا تمام افراد بی سواد منطقه را شناسایی کنیم.

 

 

انتهای پیام/132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads