کد خبر: 12799 - تاریخ: دوشنبه، 26 نوامبر 2012 - 10:52

نماینده مردم لنگرود:

مردم رامسر و تنکابن بشدت پیگیر الحاق به گیلانند،ما نیز حمایت می‌کنیم

ما باید در صدد این باشیم که رامسر و تنکابن را به گیلان وصل کنیم و مردم آنها تمایل این کار را دارند.مردم رامسر و تنکابن به شدت پیگیر مسئله الحاق هستند و ما نیز حمایت می‌کنیم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی امروز در گفت‌وگو با فارس در لنگرود درباره انصراف نمایندگان از طرح سئوال از رئیس جمهور اظهار کرد: طبق قانون اساسی این حق نمایندگان است که اگر ضرورت داشته باشد از رئیس جمهور سئوال کنند و این به معنای این نیست که افرادی برایش مسایل حاشیه‌ای درست کنند.

وی با بیان اینکه قوه مقننه نمایندگان مردم هستند، افزود: آنهایی که در خانه ملت هستند به نیابت از مردم باید بتوانند از حقوق آنها دفاع کنند و رئیس جمهور نیز اعلام آمادگی کرده بودند که به تمام سئوالات پاسخ دهند و مقام معظم رهبری به مصلحت دانستند که در همین مقطع طرح سئوال متوقف شود و پس گرفتن تمام امضا‌ها نشانه ولایت‌پذیری مجلس‌نشینان است و مجلس ما یک مجلس قانون‌مند و آزاد بوده که در اطاعت از فرمان رهبری تعلل و تامل ندارند بلکه تبعیت خود را از این دستور نشان می‌دهد که نشانه همبستگی بین ملت و قوا است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس به معوقات چایکاران اشاره کرد و یادآور شد: بنده به اتفاق استاندار و نماینده مردم رودسر در جلسه‌ای مشترک با معاون برنامه‌ریزی ریاست جمهوری به نتیجه رسیدیم که ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از ۳۰ میلیارد تومان تعهد دولت در هفته اخیر واریز شود و در صدد این هستیم که بدهی مربوط به کارخانه‌داران نیز برطرف شود.

وی در باره مشکل واریز سرانه مدارس گفت: ما در شرایط تحریم اقتصادی هستیم و امروز جنگ اقتصادی بسیار سختی داریم که یک جنگ جدی است و اگر بتوانیم در کوتاه مدت از این مشکل گذر کنیم در طولانی مدت تمام اینها برای ما یک فرصت است.

لاهوتی ابراز کرد: مدیریت‌ها باید طبق شرایط جنگ اقتصادی حاکم انجام شود و امسال نیز باید با این شرایط صرفه‌جویی کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس به موضوع افزوده شدن رودسر و املش به بخشی از مازندران بیان کرد: ما باید در صدد این باشیم که رامسر و تنکابن را به گیلان وصل کنیم و مردم آنها تمایل این کار را دارند.

وی نزدیک بودن فرهنگ دو شهرستان رامسر و تنکابن به گیلان را از دلایل پیگیری الحاق آنها عنوان کرد و یادآور شد: گیلان استان وسیعی نیست و امکان توسعه آن وجود دارد و خدمات‌دهی دو شهر رامسر و تنکابن به ویژه در بخش درمانی کاملا زیرپوشش گیلان هستند.

لاهوتی، مبادلات اقتصادی گیلان و دو شهر رامسر و تنکابن را از دلایل پیگیری الحاق ذکر کرد و افزود: مردم رامسر و تنکابن به شدت پیگیر مسئله الحاق هستند و ما نیز حمایت می‌کنیم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. نام شما...
     | 2012/11/26 - 20:28
    پاسخ

    من به هیچ عنوان از جدا شدن شهر های شرقی استانم راضی نبوده و هر کس در این راه فعالیت کندبعید می دانم نیت خیری داشته باد

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads