کد خبر: 127967 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 دسامبر 2016 - 09:26

بیانیه کانون فرهنگی_تبلیغی امام رضا(ع) خمام :

حماسه عظیم ۹ دی افتخار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود

حماسه عظیم ۹ دی ماه که توسط مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی به وجود آمد، افتخار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خوبان:در آستانه فرا رسیدن حماسه تاریخی ۹ دی کانون فرهنگی_تبلیغی امام رضا(ع) خمام بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ﴿۳۳ سوره توبه ﴾
او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد، تا آن را بر همه آیین‌ها غالب گرداند، هر چند مشرکان کراهت داشته باشند!

حماسه عظیم ۹ دی ماه که توسط مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی به وجود آمد، افتخار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود. امت اسلامی و بابصیرت نشان دادند که دشمنان خود و نظام اسلامی و حیله و فریب آنها را به خوبی می‎شناسند و در گرد و غبار ایجاد شده، توسط آنها و فتنه‎گرانشان راه انقلاب و امام و رهبری را گم نمی‎کنند.
شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران وعبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات، جلوه هایی از حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی ۸۸ در اقصی نقاط کشور بود. ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده ی فداکاری و صیانت از ارزش ها و آرمان های نظام و حراست از خون شهیدان است.

ملت همیشه درصحنه ایران در ۹دیماه ۱۳۸۸ با رسوا کردن فتنه وفتنه گران به همه جهانیان ثابت کردندکه تا آخری ننفس از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد نوکران استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا ذره ای به مقدسات آنان خدشه وارد نمایند. و به تمام جهانیان اعلام نمودند که از صراط مستقیم انقلاب اسلامی ذره ای منحرف نخواهند شد و یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه ­های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند.

وما النصر الا من عند ا…

 

انتهای پیام/2356


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads