کد خبر: 12791 - تاریخ: دوشنبه، 26 نوامبر 2012 - 07:42

خطیب نماز جمعه خمام: دوصد گفته دولت‌هاي عربي به اندازه نيم کردار ايران نيست.

همة دنيا فهميده‌اند که پيروزي نيروهاي مقاومت در غزّه ناشي از حمايت همه‌ جانبه ايران اسلامي از آنان بوده است.

به گزارش خوبان: نماز جمعه این هفته ی خمام به امامت حجت الاسلام عاشوری روز جمعه در مسجد جامع خمام مطابق معمول هر هفته برگزار گردید.
خطیب نماز جمعه خمام در ابتدای خطبه ی دوم ماه محرم را ذی حجه ی حسینیان و عاشورا را روز قربان کربلائیان دانستند و اضافه کردند: بياييد به سبک محرّم، مُحرِم شويم و همچون اباعبدالله(عليه السلام) حاجي گرديم که بارها گفته ايم: «اي کاش من هم در رکاب شما بودم و با شما رستگار مي شدم». چون اهل بيت عصمت و طهارت، نسخه عملي قرآن هستند و اگر چيزي بالاتر از قرآن وجود مي داشت پيامبر اسلام(صلي الله عليه و آله وسلم)، اهل بيت را به همان تشبيه مي کردند. ولي در حديث ثقلين، اهل بيت را معادل قرآن قرار داده اند. قرآني که جن و انس نمي‌توانند مثل آن را بياورند.
حجت الاسلام عاشوری با اشاره به پنجم آذر ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، این نهاد مقدس را به عنوان الگوی سایر مسلمانان جهان از جمله حزب الله لبنان دانستند و ادامه دادند: حزب‌الله لبنان امروزه قدرتمندترين نيروي اسلامي در کنار مرزهاي رژيم صهيونيستي است؛ و علاوه بر اينکه دست کم بر نيمي از لبنان حکومت مي کند، از استحکامات و امکانات وسيعي هم برخوردار مي باشد؛ مضافاً بر اينکه به کشور سوريه و درياي مديترانه نيز دسترسي دارد. نيروهاي مقاومت غزه و حماس نيز الگوي خود را از بسيج ايران گرفته اند که در اين چند روز قلب اسرائيل را با موشک هاي خود لرزانده اند، کاري که حتي از ارتش هاي عربي هم بر نمي‌آيد.

حجت الاسلام عاشوری در بخش دیگری از سخنانشان ،به تلاش های دشمنان اسلام در خصوص برجسته کردن اختلاف بین شیعه و سنی اشاره و تاکید کردند: دشمنان اسلام سعي مي کردند تا با برجسته کردن اختلافات بين شيعه و سني، رابطه بين ايران و مسلمانان غزه را تيره کنند؛ ولي شليک موشک هاي ساخت ايران از سوي مقاومت اسلامي غزه، نشان داد که ايران اسلامي ذره‌اي براي اين دعواي ساختگي اعتبار قايل نشده و دوصد گفته دولت‌هاي عربي به اندازه نيم کردار جمهوري اسلامي ايران نيست. اگر امروز مي‌بينيم که رژيم صهيونيستي پس از 8 روز درگيري خونين، بدون هيچ دستاوردي تن به آتش‌بس مي‌دهد بخاطر ضربه‌شستي است که از مقاومت دريافت کرد.

انتهای پیام/ س. الف


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads