کد خبر: 127715 - تاریخ: شنبه، 24 دسامبر 2016 - 09:18

حسین رضاپور ؛

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نقش بسزایی در ساختن آینده ایران اسلامی دارد

رضاپور در پایان ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای این تشکل ، گفت : اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نقش بسزایی در ساختن آینده ایران اسلامی دارد و بنا به فرموده رهبری معظم فردا از آن همین دانش‌آموزان انقلابیِ انجمن اسلامی است.

به گزارش خوبان: همایش توجیهی مسئولین و دبیران انجمن‌های اسلامی مدارس متوسطه خشکبیجار ، توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خشکبیجار برگزار شد .
برای نخستین بار همایش توجیهی ویژه مسئولین ، دبیران و هیئت های مرکزی انجمن های اسلامی مدارس متوسطه اول و دوم بخش خشکبیجار،توسطه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این بخش برگزار شد.
در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین ، فرهنگیان ، مسئولین و دبیران انجمن‌های اسلامی مدارس متوسطه خشکبیجار برگزار شد ،

حسین رضاپور از فعالان سیاسی و اجتماعی گفت :امروزه کشور های منطقه خاورمیانه در جهات مختلف کشورمان ، در نا آرامی و جنگ های داخلی و تحمیلی به سر میبرند اما ایران اسلامی با رهنمود ها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری ، با صلابت و در کمال امنیت مقتدارانه ایستاده است.
وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان به فرموده رهبر انقلاب از تشکل های امین است ، افزود :با توجه به انتظارات مقام معظم رهبری ، دانش آموزان انجمن اسلامی وظیفه سنگین و خطیری برای ترویج و اشاعه روحیه انقلابی‌گری دارند .
او در پایان ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای این تشکل ، گفت : اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نقش بسزایی در ساختن آینده ایران اسلامی دارد و بنا به فرموده رهبری معظم فردا از آن همین دانش‌آموزان انقلابیِ انجمن اسلامی است.

محمد رمضان‌پور ، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خشکبیجار نیز ، ضمن اهمیت تشکل و جنبش دانش‌آموزی انجمن اسلامی ، برنامه های سالانه اتحادیه را برای مسئولین ، دبیران و هیئات مرکزی انجمن اسلامی مدارس متوسطه خشکبیجار تشریح کرد .

در پایان این همایش بار دیگر مسئولین و دبیران انجمن‌های‌اسلامی مدارس خشکبیجار معرفی شده و احکام مسئولیت خود را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads