کد خبر: 127659 - تاریخ: جمعه، 23 دسامبر 2016 - 15:57

امام جمعه لشت‌نشا

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی ماه سال 88 از ولایت دفاع کردند/فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت‌نشا از حقوق مسلم مردم منطقه است

وی به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت‌نشا در یک ساختمان سه طبقه اجاره‌ای اشاره کرد و گفت: فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت‌نشا از حقوق مسلم مردم منطقه است و به مسؤولان مربوطه تذکر می‌دهیم در این مورد دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خوبان: حجت‌الاسلام علی رنجبر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با دعوت مردم به تقوای الهی، صبر و استقامت اظهار کرد: اعتماد به خدا، نماز و روزه از راه‌های صبر و استقامت است.

وی در ادامه به تلاش‌های بسیار به منظور راه‌اندازی واحد دانشگاه آزاد اسلامی در زیباکنار اشاره کرد و گفت : دانشگاه مذکور آغازگر تحول اقتصادی و فرهنگی در لشت‌نشا محسوب می‌شود و نقطه امید مردم منطقه است.

امام جمعه لشت‌نشا با اشاره به تحصیل یک‌هزار و 300 نفر دانشجو از نقاط مختلف کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زیباکنار، بیان کرد: شایعه ادغام دانشگاه آزاد اسلامی لشت‌نشا با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سبب تأسف و اندوه مرم منطقه شده است.

رنجبر، ادغام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت‌نشا با واحد رشت را به بهانه سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خواندافزود: با توجه به اینکه زمین برای احداث دانشگاه آزاد اسلامی در لشت‌نشا تهیه شده و تمام مجوزهای لازم صادر شده است اما می‌خواهند این دانشگاه را با واحد رشت ادغام کنند.

وی به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت‌نشا در یک ساختمان سه طبقه اجاره‌ای اشاره کرد و گفت: فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لشت‌نشا از حقوق مسلم مردم منطقه است و به مسؤولان مربوطه تذکر می‌دهیم در این مورد دقت لازم را داشته باشند.

امام جمعه لشت‌نشا  احداث ساختمان کمیته امداد در اینبخش اشاره کرد و گفت: قطعه زمینی برای احداث ساختمان نهاد مذکور اهدا شده و از مسؤولان انتظار داریم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی ماه سال 88 از ولایت دفاع کردند، اظهار کرد: گیلانی‌ها نشان دادند همیشه در خط مقدم دفاع از ولایت و نظام مقدس اسلامی هستند.

گزارش رضا پور غسگری جورشری

انتهای پیام/4132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads