کد خبر: 127523 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 دسامبر 2016 - 08:55

یادداشت/

۹ دی یادآور تجدید میثاق آگاهانه امت اسلامی ایران با ارزش های انقلاب اسلامی است

حمید حمیدی /

سالروز 9 دي يادآور تجديد ميثاق آگاهانه امت اسلامي ايران با ارزش هاي انقلاب اسلامي و ولايت امر است و اين دستاورد مومنانه حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است.

به گزارش خوبان: حمید حمیدی فعال فرهنگی در یادداشتی نوشت:

نهم دي خط بطلان بر فتنه 88 توسط ملت بود.فتنه اي که با عدم تمکين در برابر قانون آغاز و به اهانت به مقدسات ختم گرديد و شادي دشمنان انقلاب و تلخکامي دوستان و دلسوزان انقلاب را به دنبال داشت.

بصيرت مبتني بر ولايت ،عاقبت انديشي به فرجام عهد شکني و دگرانديشي،و نقش بي بديل ولايت فقيه در عبور مردم از فتنه هاي گردنه هاي سخت، پافشاري مجدد مردم بر دفاع از اصول و ارزش ها و قانون اساسي وولايت فقيه به عنوان رکن اساسي آن و دشمن شناسي درس هايي بود که از اين حماسه گرفته شد.

نهم دي ماه سال 1388 به عنوان برگ زريني از دفتر پر افتخار و سراسر عزت تاريخ کشور ايران اسلامي پيام ولايت مداري ملت بصير و پايدار و قدر شناس را به جهانيان بازخواني کرد و مردم فهيم و انقلابي با حضور پرشکوه و يکپارچه در آن راهپيمائي عظيم نشان دادند که توطئه ها و نقشه هاي استکبار جهاني و نوکران دست آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خللي ايجاد کنند و به قامت بلنداي عزم و ايمان مردم ولايتمدار، بيرق عزت و افتخار و آزادگي ولايت امر در اهتزاز خواهد بود.

سالروز 9 دي يادآور تجديد ميثاق آگاهانه امت اسلامي ايران با ارزش هاي انقلاب اسلامي و ولايت امر است و اين دستاورد مومنانه حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است که جهانيان را تسليم اراده خود کرده و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب نشيني از مواضع نادرست شان در پي داشته است.

انتهای پیام/22


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads