کد خبر: 127489 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 دسامبر 2016 - 11:45

روز گذشته صورت گرفت؛

دیدار ریاست دانشگاه پیام نور استان گیلان با خانواده معظم شهدا بخش خمام + تصاویر

ریاست دانشگاه پیام نور استان گیلان و علیرضا پورهادی شهردار خمام با خانواده های معظم شهدای این بخش دیدار کردند.

به گزارش خوبان: صادقی ریاست دانشگاه پیام نور استان گیلان  روز گذشته با حضور در بخش خمام با 4 تن از خانواده های معظم شهدای این بخش دیدار و گفتگو نمود.

صادقی ریاست دانشگاه دانشگاه پیام نور استان گیلان در اولین دیدار خود که علیرضا پورهادی شهردار خمام او را نیز همراهی می کرد با حضور در منزل شهید بهروز قاسمی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

ریاست دانشگاه دانشگاه پیام نور استان گیلان در این دیدار گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثارگری های آنان هستیم.

صادقی سرکشی مسئولین از خانواده شهدا را یکی از مطالبات نظام اسلامی دانست وافزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت های ایثارگران باعث تداوم راه  انقلاب می شود.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

 

مدیرکل پیام نور استان گیلان در ادامه با حضور در منزل شهید صنعتی با خانواده ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

گفتنی است، شهید حمیدرضا صنعتی، در سال ۱۳۴۳ در روستای پایین محله دافچاه خمام متولد شد و در ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ با شروع عملیات کربلای دو در یک گشت شناسایی، در منطقه حاج عمران به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید بزرگوار ۱۳ سال پس از شهادت، به خمام بازگردانده شد و در زادگاهش در روستای دافچاه در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.

دیدار با خانواده شهید محمود صادقی مقصد بعدی صادقی مدیرکل دانشگاه پیام نور استان گیلان و علیرضا پورهادی بود.

شهید محمود صادقی در ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۴۲ در خمام دیده به جهان گشود و در پنجم خرداد ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.

آخرین دیدار، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حیب روحی بود. این شهید بزرگوار از پاسداران نیروی دریایی سپاه بود که روز دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) هنگام عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت رسید.

 

 

انتهای پیام/134


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads