کد خبر: 127351 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 دسامبر 2016 - 09:45

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان:

دفترچه بیمه ولایت برای ۶۰ هزار مددجوی شهری در استان گیلان صادر می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از افتتاح دفترچه بیمه ولایت برای ۶۰ هزار نفر از مددجویان شهری در استان گیلان خبر داد و گفت: باید هزینه بیماری‌های صعب‌العلاج نظیر سرطان را کاهش دهیم.

به گزارش خوبان، علیرضا محمدی در مراسم طرح غربالگری و بیماریابی مددجویان تحت حمایت و آیین رونمایی از 60 هزار جلد دفترچه بیمه درمانی ولایت در رشت اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) با رویکرد توانمندسازی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه نگاه ما این است که خانواده‌های هدف را با ارائه خدمات توانمند کنیم بیان کرد: گاهی اوقات شرایط برای توانمندسازی خانواده‌ها سخت است و در حوزه بهداشت و درمان هزار و 500 خانوار را تحت پوشش قرار دادیم و رتبه نخست را در این زمینه بین استان‌های کشور دارا هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، گیلان را یک استان سالمند عنوان کرد و گفت: استان گیلان رتبه نخست سالمندی در کشور را دارد و درصد بالایی از مددجویان ما نیز سالمندان هستند.

محمدی از تحت پوشش قرار دادن 960 خانوار سالمند تحت کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان خبر داد و بیان کرد: 960 خانوار سالمند را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار دادیم و تلاش می‌کنیم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه نگاه ما این است که هزینه بیماری‌های صعب العلاج نظیر سرطان را کاهش دهیم اظهار کرد: از این رو طرح غربالگری را در استان گیلان پیشنهاد و اجرا کردیم.

وی از افتتاح دفترچه بیمه ولایت برای 60 هزار نفر از مددجویان شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: این دفترچه به‌عنوان یک برند در کشور مطرح می‌شود و دومین استان پایلوت کشور هستیم که این کار را انجام دادیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads