کد خبر: 127204 - تاریخ: شنبه، 17 دسامبر 2016 - 19:38

روز گذشته صورت گرفت/

تجلیل از دکتر سجاد عبدی گورابی در پانزدهمین جشنواره جهاد علمی استان گیلان

پانزدهمین جشنواره جهاد علمی دانشجویی با حضور جمع کثیری از بسیجیان ، دانشجویان و مسئولین در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت برگزار شد.

به گزارش  خوبان: روز گذشته  در پانزدهمین جشنواره جهاد علمی و هشتمین جشنواره ی جهاد گران علم و فناوری ، یادمان شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا مربی پرواز پژوهشکده ی هوافضای شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

دکتر سجاد عبدی گورابی ، عضو انجمن نخبگان کشور و نفر برتر همایش سراسری تبیین جایگاه نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر و همچنین دانشجوی بسیجی ممتاز در مقطع تحصیلی دکترا که موفق به دریافت لوح تندیس این جشنواره نیز شده بود .

سجاد عبدی گورابی در حاشیه این مراسم گفت:در یک کشور اسلامی برای اینکه دین پایدار بماند همه باید وحدت داشته باشیم و برای حفظ وحدت نیاز به هم فکری است.

وی اضافه کرد : با بسیجی بودن وحدت بین مسلمین بیشتر می شود و با قدرت بیشتری می توانیم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

وی افزود : بسیجی بودن یک وظیفه است و طبق فرموده رهبری همه مردم باید بسیجی باشند و من همه وظیفه خودم دانستم که بسیجی باشم و ذکات علم خود را با بصیرت افزایی بسجیان ادا کنم.

عبدی در پایان گفت : بسیج ادامه دهنده راه شهدا است و از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حفظ و حراست می کند.

گفتنی است دکتر سجاد عبدی گورابی دارنده مدرک زبان TOEFL-iBT با نمره ۱۰۰ از کشور آمریکا می باشد و دارنده ی مدال طلای فستیوال جهانی در رشته ی کاراته است.
وی همچنین مقام اول (طلا تیمی) مسابقات بین المللی کاراته اروپا در کشور بلاروس و مقام قهرمانی سوپرکاپ جهانی ترکیه در سال ۲۰۱۰ را از آن خود کرد و عنوان های علمی و ورزشی متعددی دارد.

لازم به ذکر است سجاد عبدی گورابی است و مقطع دکتری در رشته رفتار حرکتی و از فعالان ورزشی محسوب می شود و نویسنده چندین جلد کتاب و مقالات isi و… می باشد و همچنین در بعد فرهنگی نیز تحت عنوان موانع و راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نفر برتر همایش کشوری برگزیده شده است.

photo_2016-12-16_19-40-27

انتهای پیام/565


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads