کد خبر: 126920 - تاریخ: چهارشنبه، 14 دسامبر 2016 - 14:20

بخشدار لشت نشا؛

آمارهای دقیق و به روز برای تحقق خدمت رساني مطلوب نقش حیاتی دارد

علی شادوست:خدمت رساني مطلوب و قانونی به مردم و افزايش رضايتمندي نیار به آمار دقیق دارد.

به گزارش خوبان:جلسه شوراي هماهنگی ثبت وقایع حیاتی بخش لشت نشاء به رياست شاددوست بخشدار لشت نشاء در محل سالن جلسات بخشداری تشکيل گرديد.

علی شاددوست بخشدار لشت نشاء ضمن خير مقدم و تبريک ایام پیشرو گفت: همه تلاش دولت خدمت رساني مطلوب و قانونی به مردم و افزايش رضايتمندي آنهاست که در اين زمينه برخورداري از آمارهای دقيق و به روز براي تحقق این موضوع نقش حياتي دارد.

علی شاددوست افزود: در کشور ما آمارگيريه اي مختلفي از قبیل حمل و نقل ـ کشاورزی و نفوس و مسکن انجام مي شود که آمارگيري نفوس و روند تحولات جمعيتي که 2 مورد ولادت و وفات از مهم ترين آنها محسوب می شود و مورد نیاز آمارگیران در برنامه ریزی کشورمان قرار می گیرد اهمیت بسزائی دارد.

بخشدار لشت نشا در ادامه بيان کرد : همه مسئولین بخش به خصوص رؤسای شبکه بهداشت،دهياران واعضاي شوراي اسلامي و حتی هیئت های امنای مساجد بخش نیز مي بايست با اداره ثبت احوال ارتباط تنگاتن اطلاعاتي داشته تا موجب به روز شدن روند ثبت وقايع حياتي دو واقعه مهم ولادت و وفات در اين بخش شود.

حسن قبادی رئیس اداره ثبت احوال بخش لشت نشاء نيز در ادامه جلسه ضمن تقدير از مسئولین بخش چندین موارد و راهکار نحوه اعلام و ثبت وقایع در مهلت به استماع حاضرین رساند.

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads