کد خبر: 126606 - تاریخ: شنبه، 10 دسامبر 2016 - 11:43

استاندار گیلان؛

بانک‌های گیلان پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را تسریع دهند

استاندار گیلان گفت: بانک‌های گیلان پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و مشکل‌دار گیلان را تسریع دهند.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی صبح امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و بررسی مشکلات 10 واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی و مصوبات لازم برای رفع آنها، با بیان اینکه نباید از فرصت خدمت‌رسانی دریغ کنیم، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و مجموعه بانک‌های استان تاکنون در اجرای قانون رفع موانع تولید موفق بوده‌اند.

وی فضای همدلی و همکاری در گیلان را خوب توصیف کرد و افزود: خدمت صادقانه و منصفانه باید سرلوحه تلاش مدیران باشد و خدمت منصفانه برای اعتلای نظام و میهن اسلامی توسط مسؤولان در حال انجام است.

استاندار گیلان خواستار افزایش همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات شد و گفت: برخی از بانک‌های گیلان در پرداخت تسهیلات و همکاری در این زمینه رتبه برتر را به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش روند پیشرفت فعالیت کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع به مسؤولان کشوری مکاتبه می‌شود، تصریح کرد: گزارش عملکرد تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به معاون اول رئیس جمهوری ارائه می‌شود.

نجفی تمهیدات لازم برای رشد عملکرد دو کارگروه مذکور را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 374 هزار میلیارد ریال برای رفع موانع تولید به 624 واحد تولیدی کشاورزی و صنعتی پرداخت شده است.

وی از اجرای 80 درصد تعهدات اولیه سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال جاری  و ایجاد تراکم فشار کاری و سیاست کنترل نقدینگی بهتر است بانک‌ها انجام تعهدات خود را تسریع دهند.

به گفته استاندار گیلان تاکنون 63 جلسه اصلی و 444 جلسه فرعی کارگروه رفع موانع تولید برگزار و 803 مصوبه برای رفع موانع تولید در استان صادر شده و نیاز واحدهای تولیدی و اقتصادی استان بیشتر از سهم اختصاص یافته بوده است و متذکر شد: برای حفظ و تداوم تولید باید تلاش شود تا حداقل‌های مورد نیاز در اختیار صنعتگران قرار گیرد.

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads