کد خبر: 126564 - تاریخ: جمعه، 9 دسامبر 2016 - 22:09

وزیر بهداشت در جمع مردم دلگان؛

کشور در شرایط خوبی از لحاظ اقتصادی نیست/ مسئولان درصدد پیگیری معضلات مردم هستند

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه کشور در شرایط خوبی از لحاظ اقتصادی نیست گفت: دولت در این شرایط توانایی حل مشکلات مردم را ندارد.

به گزارش خوبان، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کشورمان در جمع مردم شهرستان دلگان با بیان اینکه لباس خدمتی که به تن ماست طوری باید باشد زمانی که رفتیم شرمسار مردم نباشیم گفت: انقلاب اسلامی زمانی که به وقوع پیوست حکومت از امرا به دست نماینده های مردم رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در 37 سال گذشته از انقلاب اسلامی در انتخاباتهای مختلف عزم و اراده حضور خود را به همگان نشان داده اند افزود: مسیری که از آغاز دنبال شده است رسیدگی به محرومان و مستضعفان بوده است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه شرایط خدمت رسانی در برخی از نقاط کشورمان مثل بقیه جاها نیست و سرعت خدمت رسانی کند است تصریح کرد: بحث عدالت مطرح است که عدالت اجتماعی به خوبی رعایت نشده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در همه ادوار تاریخ خوبی ها و بدی هایی وجود داشته است اضافه کرد: در دوران پیامبر و چه بعد از آن هم کمبودهایی بوده است، و چه در دوران ما که نمونه آن انحرافات، اختلاس ها و جاسوسی هایی که منافع کشور را به خطر می اندازد، وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه علی رغم این مشکلات و کمبودها انقلاب و کشور مسیر رشد و شکوفایی را پیش گرفته است بیان کرد: مقایسه 34 سال گذشته با این 3 سال اخیر در سراسر استان سیستان و بلوچستان نشان می دهد که کارگاه های سازندگی شروع به کار کرده است.

وزیر بهداشت با اشاره به ساخت مرکز درمان بستر شهرستان دلگان که ساخت آن از سال 89 آغاز شده است اظهار کرد: ظرف 5 ماه آینده این مرکز افتتاح و برای خدمت رسانی درمانی برای مردم محروم این منطقه به بهره برداری خواهد رسید.

سید حسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه درصدد این هستیم که شاخص های بهداشتی و درمانی را در جنوب استان سیستان و بلوچستان افزایش دهیم گفت: تبدیل دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر یکی از آن اهداف است که در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دولت درصدد هستیم که کمبودها و مشکلات را حل کنیم بیان کرد: کشور از نظر اقتصادی در شرایط خوبی نیست و دولت یازدهم در شرایطی نیست که مشکلات مردم را برطرف کند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه همه مسئولان درصدد پیگیری معضلات مردم هستند و هر آنچه را که بتوانند برای مردم انجام می دهند خاطر نشان کرد: این به آن معنی نیست که مشکلات در همین سطح باقی بماند و در صدد رفع آن نباشیم.

 

منبع:دلگان پرس

انتهای پیام/41656


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads