کد خبر: 126551 - تاریخ: شنبه، 10 دسامبر 2016 - 12:49

با حضور 101 کشتی‌گیر

مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان استان گیلان در خمام برگزار شد

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان استان گیلان با حضور 101کشتی گیر در سالن تختی خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان استان گیلان روز گذشته در سالن تختی خمام برگزار شد.

نقی هداینی رییس هیات کشتی گیلان در پایان این مسابقات به خبرنگار ما گفت: این رقابت‌ها با حضور 101 کشتی‌گیر در مدت پنج دوره در سالن ورزشی تختی خمام برگزار شد.

وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها در وزن 50،46،42 کیلوگرم به ترتیب عرفان روحی از لنگرود ،علیرضا رمضانی از لاهیجان عرشیا سیرتی از لنگرود، مقام اول را کسب کردند.

رئیس هیأت کشتی گیلان تصریح کرد: رضای محبی‌مقدم در وزن 58 کیلوگرم از لنگرود، در وزن 63 کیلوگرم علی سیف‌اللهیان از آستارا، در وزن 69 کیلوگرم پوریا نژادصفری از خمام، در وزن 76 کیلوگرم علیرضا پورحسن از لنگرود، در وزن 85 کیلوگرم امیرمحمد اسماعیل‌زاده از لنگرود و در وزن 100 کیلوگرم ابوالفضل شیخ حسینی از رودسر برتر شدند.

به گفته این مسئول؛ افراد برتر این مسابقات ماه آینده در مسابقات قهرمانی کشور که در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

همچنین مهیار صفری رئیس هیات کشتی خمام در حاشیه این مسابقات به خبرنگار خوبان خبر گفت: این مسابقات برای سومین سالی است که خمام میزمان این رقابتها بود که با استقبال خوبی از این مسابقات شده و همچنین حضور تماشاگران خوب خمامی در سالن باعث دلگرمی تمام کشتی گیران شد.

رئیس هیات کشتی خمام افزود: این هیات در این دوره از مسابقات 13 گشتی گیر روانه تشک کرد که توانستند 5 عنوان اول تا سومی را کسب کند..

به گزارش خوبان: در این دوره از مسابقات تیم خمام متشکل از پوریا نژاد صفری محمد نیازمند ترتیب مقام های اول تا دوم را به دست آورد و محمد مختار زاده و علیرضا پو رضا و مهیار رهنما به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

 

12

1 2 3 4 7 818jpg17 14 15jpg 16
انتهای پیام/ح


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads