کد خبر: 126512 - تاریخ: جمعه، 9 دسامبر 2016 - 20:00

حجت الاسلام رنجبر در نمازجمعه لشت نشا:

شناخت امام زمان باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد/ حقوق بشر در راستای اهداف آمریکا و هم پیمانان اوست

حجت الاسلام رنجبر گفت: به مسئولین صدا و سیما پیشنهاد میکنم برنامه هایی برای شناخت حضرت مهدی ساخته شود و در مورد شناخت امام معصوم گفتگو شود

به گزارش خوبان:حجت الاسلام رنجبر در خطبه های نماز جمعه این هفته لشت نشا ضمن تبریک نهم ربیع الاول آغاز ولایت امام زمان (عج)، اظهار کرد: تقوا یکی از مهم ترین عواملی است که حرکت در راه انسانیت پاکی و عدالت را مشخص می کند بیان کرد.

 

وی وظیفه اصلی منتظران واقعی حضرت مهدی را سنخیت با خدا و امام زمان دانست و گفت: منتظران واقعی باید فکر، صفات و اعمالشان با حضرت مهدی سنخیت داشته باشد.

رنجبر اظهار اضافه کرد: شناخت امام زمان باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد چرا که حلقه های معرفت شناسی امام عصر است.

حجت الاسلام رنجبر گفت: به مسئولین صداو سیما پیشنهاد میکنم برنامه هایی برای شناخت حضرت مهدی ساخته شود و در مورد شناخت امام معصوم گفتگو شود از علمای بزرگ دعوت کنند بحث شناخت امام معصوم را فقط در زمان ولادت و به امامت رسیدن آن حضرت خلاصه نکنند باید هر روز در مورد شناخت امام زمان گفتگو شود تا جوان ما امام زمان خود را بخوبی بشناسد.

وی به روز جهانی حقوق بشر در ۲۰ آذرماه اشاره کرد و گفت:حقوق بشر در راستای هدف امریکا و هم پیمانان اوست ، این همه جنایت و کشتار در کشورهای مسلمان نشین مانند عراق سوریه میانمار و کشمیر میشود حقوق بشر هیچ حرکتی نمی کند اما اگر در یک کشور غیر مسلمان اتفاق کوچکی رخ دهد حقوق بشر تمام جهان را درگیر می کند تا آن مشکل برطرف شود.

وی  همچنین به موضوع تمدید تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: بحث مهمی که رسانه ها هم آن را پوشش دادند تمدید تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران بود. امریکا با این کار نشان داد که مورد اعتماد نیست و چهره شیطانی خود را به جهانیان نشان داد ، اما برخی در داخل کشور می آیند میگویند ما با امریکا مشکلی نداریم .

رنجبر اتفافات اخیر جهاد دانشگاهی گیلان اشاره کرد و گفت: مسئولین جهاد دانشگاهی استان گیلان باید پاسخگوی این کار خود باشند که چرا پرچم امریکا و اسرائیل را که دانشجویان به مناسبت روز دانشجو بر روی زمین نصب کردند دستور جمع آوری دادند.
وی تصریح کرد: این حرکت زشت مسئولین جهاد دانشگاهی استان گیلان خلاف اخلاق است. آن مسئول جهاد دانشگاهی که میگوید ما با امریکا مشکل نداریم و پرچم امریکا و حتی اسرئیل را از زیر پای ما جمع میکند، معلوم است که هنوز انقلابی نیست و بصیرت ندارد و معلوم است که دشمن شناس نیست.

امام جمعه لشت نشاء در پایان خطبه ها گفت: در زمان رژیم پهلوی دانشجویان ما در لحظه ورود نیکسون معاون رئیس جمهور امریکا به دانشگاه تهران علیه امریکا شعار دادند و پرچم آن کشور را به آتش کشیدند، حال مسئول دانشگاهی ما چرا از نصب پرچم امریکا و اسرائیل در روی زمین جلوگیری می کند. آنان که دوستی با امریکا را تنها راه چاره می دانند بدانند که کارشان بشدت محکوم است.

 

گزارش: رضا پورعسگری جورشری

انتهای پیام/4


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads