کد خبر: 126455 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 دسامبر 2016 - 23:46

بخشدار خمام در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی مطرح کرد:

صعود بیست پله ای جایگاه خمام در سطح استان در جذب بی سوادان

بخشدار خمام : صعود بیست پله ای جایگاه خمام در سطح استان درجذب بی سوادان منطقه بدون همکاری سایر نهادها و ارگانهای منطقه میسر نبود.

به گزارش خوبان:جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی منطقه با حضور محمدی نیا و لاله دوست از معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی منطقه و دهیاران در بخشداری خمام برگزار گردید.

در این جلسه بخشدار و رییس شورای پشتیبانی سواد آموزی خمام ضمن تقدیر و تشکر از اعضا و حاضرین در خصوص وضعیت بی سوادی منطقه گفت: صعود بیست پله ای جایگاه خمام در سطح استان درجذب بی سوادان منطقه بدون همکاری سایر نهادها و ارگانهای منطقه میسر نبود. وی افزود: با  تلاش مضاعف باید بی سوادی را از منطقه برای همیشه ریشه کن کنیم.

در ادامه رییس اداره آموزش و پرورش خمام ضمن ارائه گزارشی از حوزه سواد آموزی منطقه، تصریح کرد: از تمام ظرفیتها از جمله: نهادها و ارگان های منطقه ای، شوراها، انجمن های اولیا و مربیان مدارس و تشکل ها دانش آموزی  در شناسایی و جذب افراد بی سواد و جا مانده از تحصیل استفاده می کنیم تا هیچ فرد بی سوادی در منطقه نداشته باشیم.

همچنین محمدی نیا رییس اداره نهضت سواد آموزی این معاونت نیز در این جلسه گفت: فعالیت در حوزه سواد آموزی یک فعالیت سخت، حساس و کاملا تخصصی است. وی تصریح کرد: فعالان سواد آموزی باید در رفتارها و برخوردهای خود بسیار دقت نموده و انعطاف پذیری از خود نشان دهند تا سواد آموزان در کلاس های سواد آموزی حضوری مداوم داشته باشند.

در پایان جلسه به دهیاران فعال در شناسایی افراد بی سواد لوح سپاس اهدا گردید.

 

01 02jpg 03jpg 04

 

انتهای پیام/555


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads