کد خبر: 126418 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 دسامبر 2016 - 15:08

خروج تدریجی سامانه ناپایدار جوی در گیلان از فردا

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از خروج تدریجی سامانه ناپایدار جوی در استان از فردا (جمعه) خبر داد.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی، وزش باد و بارندگی (بعضی نقاط شدید)، در ارتفاعات، دامنه ها و مناطق سردسیر بارش برف و نیز در برخی مناطق مستعد جلگه ای بارش مخلوط برف و باران یا بارش برف مهیاست.
وی ادامه داد: این سامانه ناپایدار اواخر وقت امروز از سمت غرب استان تضعیف شده و طی صبح جمعه بتدریج از منطقه خارج خواهد شد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید)، برخی نواحی مستعد جلگه ای مخلوط برف و باران یا بارش برف، در ارتفاعات و دامنه ها نیمه ابری تا ابری بتدریج بارش باران و برف، اواخر وقت از غرب استان کاهش ناپایداری و ابر عنوان کرد.
غلامی آسمان گیلان برای فردا را نیز در مناطق غربی کمی ابری تا نیمه ابری، یخبندان صبحگاهی، در مناطق مرکزی و شرقی نیمه ابری تا ابری، مه آلود، بعضی نقاط باران و برف، وزش باد، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، بتدریج کاهش ابر پیش بینی کرد.
وی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 20 درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با چهار درجه زیرصفر مربوط به دیلمان بوده است.
غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 11 و سه درجه ثبت شده است.
وی بیشترین میزان بارش باران در گیلان در شبانه روز گذشته را با 7.8 میلیمتر مربوط به بندرآستارا عنوان کرد.

انتهای پیام/566


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads