کد خبر: 126361 - تاریخ: چهارشنبه، 7 دسامبر 2016 - 16:53

تغییرات گسترده در استان؛

آخرین شنیده ها از تغییر فرمانداران استان / انتصاب اولین فرماندار زن در گیلان

پس از گمانه زنی ها در خصوص تغییرات در فرمانداری های آستارا، رشت و تالش، اکنون شنیده ها حکایت از تغییرات کلان بیشتری دارد.

به گزارش خوبان، طی چند ماه گذشته خبر جابجایی و تغییرات در ۳ فرمانداری، رشت، آستارا و تالش به گوش می رسید.

پس از گمانه زنی ها در خصوص این تغییرات قریب الوقوع، اکنون شنیده ها حکایت از تغییرات کلان بیشتری در سطح  فرمانداران شهرستان های استان گیلان دارد.

شنیدها حکایت از انتقال قریب الوقوع یونس رنجکش که در حال حاضر به عنوان مدیرکل فرهنگی-اجتماعی استانداری گیلان مشغول به فعالیت است به شهر مرزی آستارا دارد که در پی این انتقال، سیروس شفقی، فرماندار آستارا به رشت، مرکز استان خواهد آمد تا سیدعیسی مهدوی راهی تالش شود هرچند که شنیده می شود که عیسی مهدوی با این انتقال مخالف است و تمایلی به رفتن به تالش ندارد، با انتقال مهدوی به تالش فتح اللهی، فرماندار این شهرستان به فومن خواهد رفت و جایگزین مومنی زاده خواهد شد.

اما در ادامه ی این تغییرات گفته می شود مومنی زاده به فرمانداری رودسر منتقل خواهد شد و امیرجانبازی فرماندار رودسر به انزلی خواهد رفت.

اما از جالب ترین بخش این شنیده ها انتصاب یک زن به عنوان اولین فرماندار زن در گیلان است و شنیده می شود مناابروفراخ، معاون فرماندار رشت به فرمانداری صومعه سرا خواهد رفت تا اولین فرماندار زن گیلانی باشد و در پی این تغییر، اسماعیل پور، فرماندار صومعه سرا که خود گزینه ی انتصاب در اداره کل میراث فرهنگی و امور گردشگری گیلان بود جانشین یونس رنجکش در اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان شود.

منبع : خزر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads