کد خبر: 126327 - تاریخ: چهارشنبه، 7 دسامبر 2016 - 12:56

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان

بهره مندی بیش از 26 هزار نیازمند از خدمات هلال احمر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 26 هزار و 300 نفر از افراد نیازمند، بیماران و خانواده های کم برخوردار و دانش آموزان بی بضاعت استان از خدمات این جمعیت بهره مند شده اند.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان با مشارکت یک هزار و 169 نفر از خیرین و داوطلبان در قالب طرح های حمایتی بیش از پنج میلیارد ریال جمع آوری و در اختیار خانواده های کم برخوردار، زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای مریض و دانش آموزان بی بضاعت قرار داده اند.
وی اظهار داشت: این مبالغ در اجرای طرح های مختلف جمعیت هلال احمر شامل طرح کاروان سلامت و اجرای آن با مشارکت پزشکان و اعضای داوطلب در مناطق محروم، طرح نیابت کمک به سالمندان و خانواده های بدون فرزند و همای رحمت شامل سفره های مهربانی و تهیه سبد کالا برای خانوارهای نیازمند هزینه شده است.
ولی پور بیان کرد: این مبالغ در برپایی چادرهای سلامت و ویزیت رایگان در مسیرهای پرتردد، در برپایی سفره های حسینی در ماه محرم و صفر برای اطعام خانوارهای بی بضاعت، در طرح خادمان مهرورزی ، برپایی ایستگاه های خدمات رسانی و پذیرایی زوار حرم و عتبات عالیات هزینه شده است.
وی تصریح کرد: طرح پنجره های امید با ارایه خدمات بهداشتی درمانی به نیازمندان در روستاهای دور افتاده، طرح ارمغان مهر برای تامین لوازم التحریر و البسه گرم برای دانش آموزان بی بضاعت و محروم و ارایه خدمات حمایتی از سوی جمعیت هلال احمر برای بیماران صعب العلاج و کم بضاعت در قالب تهیه دارو و کمک هزینه درمانی از دیگر خدمات هلال احمر گیلان است.
جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای پنج هزار 78 داوطلب است که از این تعداد 2 هزار و 186 نفر زن و 2 هزار و 829 نفر مرد هستند که با مشارکت و جذب کمک های مردمی این جمعیت در اجرای طرح های بشردوستانه و ارایه خدمات به نیازمندان همراهی می کنند.

 

انتهای پیام/4556


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads