کد خبر: 126253 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 دسامبر 2016 - 09:38

با حضور معاون اداره بهزیستی شهرستان رشت/

جلسه پیرامون بررسی طرح ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی خمام برگزار شد

جلسه طرح ساخت مسکن توانخواهان تحت پوشش بهزیستی با حضور معاون اداره بهزیستی شهرستان رشت و مسدولین بخش خمام در سالن کنفراس بخشداری برگزار شد.

به گزارش خوبان:جلسه طرح ساخت مسکن توانخواهان تحت پوشش بهزیستی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید با حضور معاون، کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان رشت،دهیاران تابعه بخش خمام و دیگر در سالن کنفراس بخشداری برگزار گردید.

ابتدا این جلسه علیرضا مسچیان بخشدار خمام پیرامون اهمیت کمک به همنوع و محرومین ازدیدگاه دین مبین اسلام به ایراد سخن پرداختند.

بخشدار خمام در بخشی از سخنان خود توجه به اقشار کم درآمد جامعه که از رسالت نظام و وظیفه دولت جمهوری اسلامی است تاکید نمودند که با همت و الا بتوانیم در جهت رفع محرومیتها گامهای بلندی را برداریم.

مسچیان در پایان سخنان خود با توجه به محور موضوعات در جلسه، شناسایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی متقاضی مسکن در شهر و روستاهای بخش از سوی اداره بهزیستی شهرستان رشت و در زمینه پیگیری و تسهیل در مراحل صدور پروانه ساختمان این عزیزان را از طریق شهرداری و دهیاران بخش خمام مورد تاکید قرار دادند

2

سپس واثقی رحیم پور معاون اداره بهزیستی شهرستان رشت در خصوص اجرای طرح ساخت مسکن توانخواهان بهزیستی و همچنین خانم علی پور کارشناس مسئول واحد اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی (در زمینه چگونگی مراحل فنی، زیر ساخت های طرح مسکن و سپس خانم نیکخواه مسئول مجتمع یاوران شمال خمام در خصوص تشکیل پرونده، پیگیری مراحل صدور پروانه های ساختمانی مددجویان) مطالبی بیان نمودند و پس از آن تنی چند از اعضای حاضر نکته نظرات و پیشنهادات خود را در جلسه مطرح که پس از تبادل نظر یکدیگر قرار گرفت.

انتهای پیام/89

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads