کد خبر: 126185 - تاریخ: دوشنبه، 5 دسامبر 2016 - 15:03

صبح امروز؛

مانور زلزله در مدارس بخش خمام برگزار شد+ تصاویر

مانور سراسری زلزله و ایمنی با هدف ایجاد آمادگیهای لازم در برابر زلزله در مدرسره مولوی خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: مانور سراسری زلزله و ایمنی با هدف ایجاد آمادگیهای لازم در برابر زلزله و در نهایت کاهش تلفات و خسارات ناشی از آن، امروز در مدرسه ابتدائی پسرانه مولوی خمام برگزار شد.

دانش آموزان و مربیان در مرحله پناه گیری به محض آغاز پخش آژیر از رادیو سراسری، در مکان های مناسب مانند زیر میز، گوشه دیوارهای داخلی(در کلاس)، کنار دیوارهای داخلی(در راهروها) و دور از دیوارها (در حیاط) پناه گرفتند و تا اتمام آژیر در آن محل باقی ماندند.

در مرحله خروج نیز پس از اتمام آژیر، دانش آموزان کلاسهای مختلف با راهنمایی معلمان،به نوبت و بدون هجوم، کلاس را ترک کردند و در وسط حیاط جمع شدند.

گفتنی است این مانور هرساله با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای توانمندی دانش آموزان برای مواجهه درست با بلایای طبیعی به ویژه زلزله برگزار می شود. همچنین ترویج فرهنگ مقاوم سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات و خسارت ناشی از زلزله و ایجاد آمادگی برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله از دیگر اهداف برگزاری این مانور می باشد.

100 200 300 400 500 600 700 900 1000 1003

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads