کد خبر: 125898 - تاریخ: شنبه، 3 دسامبر 2016 - 11:03

مشکل قطعی برق مشترکان گیلانی برطرف شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با تلاش بی وقفه اکیپ های عملیاتی ، مشکل قطعی برق مشترکان گیلانی برطرف شد.

به گزارش خوبان، حمیدرضا حکمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال وزش باد گرم شدید، طی شب گذشته و بر اثر سقوط درختان و برخورد آن ها با شبکه ها، برق تعدادی از مشترکان شهرستان های غرب استان قطع شده بود .
وی اضافه کرد: همچنین کنده شدن سربندی برخی واحدهای مسکونی بر اثر وزش بادشدید ، موجب قطع شدن برق فشار قوی و بدنبال آن قطع برق برخی از مشترکان گیلانی شده بود.
وی تصریح کرد: با قطع شدن برق شماری از مشترکان در غرب استان ، اکیپ های برق به آن منطقه اعزام شدند و با اهتمام آنها اکنون خاموشی های عمده برطرف شده است .
حکمت با اشاره به تداوم وزش باد گرم و احتمال شدت گرفتن آن از مردم خواست تا در صورت قطع برق با شماره 33365800 و یا شماره 121 ( فوریت های برق) تماس بگیرند.
اداره کل هواشناسی گیلان نیز بیشترین سرعت وزش باد روز گذشته را مربوط به آستارا با 115 کیلومتر در ساعت و ساعت 21 و 30 دقیقه اعلام است.
بنا به اعلام اداره هواشناسی گیلان، آسمان امروز (شنبه) استان صاف تا نیمه ابری، بعضی ساعت ها وزش باد گرم ( بعضی نقاط شدید و خیلی شدید) خواهد بود.
یک میلیون و 330 هزار مشترک برق در استان گیلان وجود دارند .

انتهای پیام/88


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads