کد خبر: 12588 - تاریخ: جمعه، 23 نوامبر 2012 - 11:10

آقای قلعه نویی؛ نظامی‌ها تا دیروز خوب بودند اما به یکباره بد شدند؟!

اظهارات تند قلعه نویی که معمولا وی را با خصوصیت احتیاط کاری می شناسند، به ابزاری در دست برخی از رسانه های ضد انقلاب تبدیل شده و آن ها مدعی شدند قلعه نویی صراحتا به سپاهی ها اشاره داشته

به گزارش خوبان به نقل از بولتن: امیر قلعه نویی که حملات تندی را روانه سیاسیون و نظامیان حاضر در فوتبال ایران به ویژه سپاهی ها داشته است، گویی فراموش کرده که سپاهان رویایی وی توسط یک مدیر سپاهی اداره می شد و تراکتور سازی رسما تیم سپاه بود که یک سپاهی سرشناس زمینه حضور وی در این تیم را فراهم کرده بود.

برد استقلال برابر سپاهان کافی بود تا امیر قلعه نویی حملات تند و بی سابقه ای را علیه برخی از افراد حاضر در فوتبال ایران به زبان بیاورد و یکی از تند ترین مصاحبه های مطبوعاتی را خود را انجام بدهد.

قلعه نویی در این نشست صراحتا مدعی شد ورود نظامیان و سیاسیون به فوتبال موجب عقب گرد این رشته شده است؛ اظهارات تند قلعه نویی که معمولا وی را با خصوصیت احتیاط کاری می شناسند، به ابزاری در دست برخی از رسانه های ضد انقلاب تبدیل شده و آن ها مدعی شدند قلعه نویی صراحتا به سپاهی ها اشاره داشته اما رسانه ها به دلیل برخی ملاحظات از لفظ نظامی برای انتقال پیام قلعه نویی استفاده کرده اند.

در این یادداشت بحث بر سر اینکه قلعه نویی چه لفظی را به کار برده نیست، بلکه یادآوری چند نکته به ژنرال آبی هاست که انگار بعضی چیزها را فراموش کرده است.

قلعه نویی همواره از دو سالی که در سپاهان بوده، به عنوان بهترین سال های کار حرفه ایش یاد می کند اما انگار وی فراموش کرده تیم سپاهانی که با جذب جمعی از ستاره های فوتبال ایران یک تیم کهشکانی را برای قلعه نویی آماده کرد، مدیری سپاهی بر سر کار داشت اما معلوم نیست سرمربی استقلال چرا خصوصیت نظامی بودن ساکت را فاکتور می گیرد.

بعد از اینکه تیم سپاهان به مشکل برخورد، امکان بازگشت قلعه نویی به استقلال به هیچ عنوان وجود نداشت ، دراین میان تنها باشگاهی که می توانست با سرمایه گذاری هنگفت تیمی قدرتمند را برای قلعه نویی آماده کند، تیم تراکتورسازی تبریز بود که تیم تحت پوشش سپاه پاسداران محسوب می گردد و یک نظامی مدیر عاملی آن را برعهده داشت.

اما عجیب اینجاست که قلعه نویی فراموش کرده که بعد از جدایی از سپاهان و در شرایطی که می رفت یک فصل بدون تیم را تجربه کند، واسطه گری مصطفی آجرلو یکی دیگر از سپاهی های حاضر در فوتبال ایران باعث شد تا ژنرال از خطر بی تیم ماندن و دور شدن از کورس مربیان لیگ حرفه ای مصون بماند.

ولی اینکه چرا قلعه نویی به یکباره تمام گذشته را زیر سوال می برد وفراموش می کند برخی از افتخارات وی به واسطه حضورهمین نظامی ها در فوتبال به دست آمده، سوال بی پاسخی است که جواب آن را باید تنها از شخص قلعه نویی پرسید


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads