کد خبر: 125848 - تاریخ: جمعه، 2 دسامبر 2016 - 11:23

اهدا جهیزیه به چهار زوج از محل نیت واقف توسط اوقاف رشت

در ششمین روز از دهه وقف ، در مراسمی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، از محل نیت موقوفه ای، به چهار زوج نیازمند جهیزیه اهدا شد.

به گزارش خوبان، مسئول فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت گفت: اهدا جهیزیه به این زوج های نیازمند، به مناسبت دهه وقف و نامگذاری یکی از ایام این دهه با عنوان وقف و خانواده انجام گرفته است.
حسین حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این چهار زوج از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی و به اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت معرفی شدند که نسبت به اهدا جهیزیه آنان اقدام شد.
وی اظهار داشت: به هر یک از این زوج ها، به انتخاب خودشان تا سقف 40 میلیون ریال ، وسایل اولیه زندگی از جمله یخچال، تلویزیون، فرش و … اهدا شده است.
مسئول فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت بیان کرد: به مناسبت دهه وقف ویژه برنامه های مختلفی از سوی این اداره تدارک دیده شده که نشست صنفی با موضوع وقف با حضور امامان جمعه و مبلغان، برپایی ایستگاه های همه واقف باشیم در امام زاده هاشم و خواهر امام رضا (ع) رشت از جمله این برنامه هاست.
حسینی بیان داشت: راه اندازی ایستگاه سیار همه واقف باشیم و ویزیت رایگان در بقعه متبرکه خواهر امام رشت از دیگر برنامه ها در دهه وقف از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت است.
هفتم تا 16 آذر دهه وقف نامگذاری شده است.
وقف و رسانه، وقف و ترویج فرهنگ اهل بیت علیه السلام، وقف و ترویج فرهنگ قرآنی ، وقف و بقاع متبرکه و زیارت، وقف و حوزه های علمیه، وقف و محرومیت زدایی، وقف و سلامت ، وقف و خانواده، وقف و اقتصاد مقاومتی و وقف و علم و فناوری عناوین دهه وقف امسال است.

 

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads