کد خبر: 12507 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 نوامبر 2012 - 10:19

تصاویر حذف شده مختارنامه روی اینترنت

تصاویر مربوط به سکانس‌های حضرت ابوالفضل (ع) در سریال «مختارنامه»، به صورت راف‌کات و در زمان تقریبی 10 دقیقه در سایت‌های اینترنتی قرار داده شد.

به گزارش خوبان به نقل ازجهان، تصاویر مربوط به سکانس‌های حضرت ابوالفضل (ع) در سریال «مختارنامه»، به صورت راف‌کات و در زمان تقریبی 10 دقیقه در سایت‌های اینترنتی قرار داده شد.

مخاطبان می‌توانند با دانلود کردن آن، بخشی از تصاویر سانسور شده حضرت ابوالفضل (ع) در سریال «مختارنامه» را ببینند.

محمود فلاح، تهیه‌کننده‌ی «مختارنامه» نیز در گفت‌وگویی با ایسنا، توضیح داد: تصاویر اصلی بین 19 تا 18 دقیقه هستند و مونتاژ شده‌اند، اما تصاویری که در اینترنت می‌بینیم بدون صدا، اصلاح رنگ و … هستند که یک نسخه‌ی اولیه و راف‌کات از سکانس‌های مربوط به حضرت ابوالفضل (ع) است.

فلاح ادامه داد: واقعیت این است که من هم از دیدن این تصاویر شوکه و ناراحت شدم و نمی‌دانم از کجا درز کرده است.

او تاکید کرد: نسخه‌ی کامل «مختارنامه» تا به حال از شبکه‌ای پخش نشده و این تصاویر را فقط ما و داوود میرباقری داشتیم، اما هر کسی که کپی این تصاویر را برداشته کپی ناقصی برداشته که کامل نیست، چون چیزی که ما داریم کامل و صداگذاری شده است.

پخش تصاویر حضرت ابوالفضل (ع) در زمانی که «مختارنامه» روی آنتن بود از سوی علمای دینی با واکنش منفی مواجه شد که در نهایت تلویزیون تصمیم به حذف این سکانس‌ها از سریال «مختارنامه» گرفت اما حالا پس از پایان مختار این تصاویر در دسترس عموم قرار گرفته است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads