کد خبر: 124520 - تاریخ: جمعه، 18 نوامبر 2016 - 14:36

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت:

بسیج بر پایه انقلابی‌گری و خدمت‌گزاری تشکیل شده است / افتتاح مسکن مدد جویان کمیته امداد در هفته بسیج

حمید یحیی پور: بسیج بر پایه انقلابی‌گری و خدمت‌گزاری تشکیل شده است، تصریح کرد: با همین روحیه مذکور باقی می ماند و همواره با چشمان باز و با بصیرت عاشورایی جامعه را رصد می کند و در مسیر ولایت حرکت خواهد کرد و از هر گونه انحراف و فتنه گری و کسالت و تنبلی بدور خواهد ماند.

سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت در گفتگو با خوبان خبر ضمن تسلیت به مناسبت فرار رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبداله الحسین(ع) و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… هفته بسیج اظهار داشت: بخش عمده ای از ماموریت‌های بسیج در طول سال انجام می‌شود اما هفته بسیج نمادی از تلاش این نهاد است که برای مردم بازگو خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل (ره) بنیان گذار شجره ی طیبه ی بسیج گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و همراهی مردم ولایت مدار و مومن ایران اسلامی بجهت انسجام نیرو های انقلابی و شروع تحولی عظیم در این سرزمین که سالها بدست طاغوت بود، امام خمینی(ره) در 5 آذر 58 دستور به تاسیس نهاد انقلابی بسیج مستضعغین دادند تا بدست توانمند برادران و خواهرانی که در ظل این شجره طیبه قرار می گیرند گامهای بلندی در راستای اعتلای اسلام و انقلاب برداشته شود و عزت و شرف به این کشور برگردد.

سرهنگ یحیی پور در ادامه افزود: از همان روزهای اول بسیجیان با شور و شعور انقلابی پابه عرصه و میدانهای کار زار گذاشتند و در همه جبهه ها با نثار جان و مال و آبروی خود این نهال نوپا را آبیاری کردند و اکنون و با  اقتدار در دستان ما قرار دارد این میراث گرانبها امام و شهدا است که باید ضمن و حفظ و حراست از آن در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و کمک به محرومین و مستضعفین بهره ببریم.

یحیی‌پور با بیان اینکه بسیج بر پایه انقلابی‌گری و خدمت‌گزاری تشکیل شده است، تصریح کرد: با همین روحیه مذکور باقی می ماند و همواره با چشمان باز و با بصیرت عاشورایی جامعه را رصد می کند و در مسیر ولایت حرکت خواهد کرد و از هر گونه انحراف و فتنه گری و کسالت و تنبلی بدور خواهد ماند به امید روزی که پرچم انقلاب را با دستان مبارک ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظالعالی عزیز به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) بسپارد.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت در سپاه ناحیه مقداد رشت هم‌زمان با هفته بسیج اشاره کرد و اذعان داشت: 30 آبان‌ماه جاری راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء برگزار می‌شود.

یحیی پور دومین روز هفته ی بسیج را انقلابی گری و ظلم ستیزی معرفی کرد و ادامه داد:حضور اساتید دانشگاها و مربیان و هادیان سیاسی را در کلیه مدارس و در سطح دبیرستانهای بخش ها خواهیم داشت که به تبین گفتمان انقلابی گری بسیج و پرسش و پاسخ خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه پنجمین روز از هفته بسیج انقلابی گری و کار آفرینی می باشد تصریح کرد: پرپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و شروع طرح واکسیناسیون طیور محلی در مقابل بیماری نیوکاسل با همکاری شبکه دامپزشکی استان ضمن اینکه تجلیل از بسیجیان نمونه و افتتاح مسکن مدد جویان کمیته امداد و 5 پایگاه در این روز شاهدخواهیم بود.

فرمانده سپاه مقداد با اشاره به اینکه در ششمین روز با عنوان انقلابی گری و اقتدار جهانی نام گذاری شده است اذعان داشت:در این رور همایش اقتدار بسیج در مساجد جامع سه بخش خمام،خشکبیجار، لشت نشا با حضور یک پارچه بسیجیان در نماز جمعه سه بخش مذکور اجرا خواهد شد.

سرهنگ یحیی پور در پایان به خبرنگار ما گفت: تجمع ورزشکاران بسیجی در سالن تختی بخش خمام و اجرای برنامه‌های رزمی و حرکت‌های نمایشی را از  برنامه پیش بینی شده در این هفته اشاره کرد و افزود: یادواره شهدا ، مسابقات قرآنی پیاده روی خانوادگی دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران ، رژه موتوری و گلباران مزار شهدا ، دیدار با ائمه جمعه سه بخش ، تجلیل از فرماندهان پایگاهها و برگزاری تور ایست و بازرسی و ایستگاه صلواتی در هفته بسیج به مرور در بخش های خمام ، خشکبیجار، لشت نشا اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/263


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads