کد خبر: 124414 - تاریخ: چهارشنبه، 16 نوامبر 2016 - 13:43

فرمانده سپاه قدس گیلان ؛

زباله خطری خفته است که در آینده ای نزدیک گیلان را با بحران بزرگی روبرو خواهد کرد/ 130 واحد مسکن مددجویی گیلان در هفته بسیج افتتاح می شود

صبح امروز نشست خبری اصحاب رسانه و سردار محمد عبداللّه پور به مناسبت هفته ی بسیج برگزار شد.

به گزارش خوبان: سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت:سپاه این هفته را «بسیج،خدمتگذاری و انقلابی گری» نامگذاری کرده است.

سردار محمد عبدالله‌پور در ادامه نشت از برنامه های هفته بسیج در استان گیلان اشاره کرد اظهار داشت: گلباران مزار شهدا، اهدای 130 واحد مسکن مددجویی به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد را از دیگر برنامه‌ها بیان این هفته عنوان کرد.

محمد عبدالله پور در ادامه افزود:حضور راهیان نور دانش‌آموزی، نمایشگاه عکس بسیج، کارگاه آموزشی، فراخوان بهترین خاطره از دوران دفاع مقدس و نشست هم اندیشی مدیران رسانه ای با رویکرد بسیج در عرصه جنگ نرم، مشارکت در طرح واکسیناسیون سراسری دام و طیور  را از دیگر برنامه های هفته بسیج اشاره کرد.

وی از برگزاری ارودوی یک‌روزه اقتصاد مقاومتی اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و گفت : اصحاب رسانه‌ها در این اردوی یک روزه از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بازدید می‌کنند.

همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان در خصوص افتتاح مسکن محرومین در هفته بسیج خبر داد و اذعان داشت: یک هزار مسکن برای محرومان در مناطق محروم در دست ساخت سپاه قدس گیلان است که از این تعداد یکصد و 30 مسکن در هفته بسیج امسال به مددجویان کمیته امداد اهدا ء خواهد شد.

این مقام مسؤول به شیوع بیماری نیوکاسل در طیور کشور اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج با همکاری دامپزشکی قصد دارد بیماری نیوکاسل را در سطح کشور ریشه‌کن کند.

سردار عبدالله پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات زیست محیطی گیلان به ویژه وجود زباله در این استان گفت: زباله خطری خفته است که در آینده ای نزدیک، گیلان را با بحران بزرگی روبرو خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین آلودگی رودخانه های گیلان و کاهش عمق تالاب انزلی را از دیگر مشکلات زیست محیطی استان عنوان و تصریح کرد: مقابله با این مخاطرات عزمی جهادی را می طلبد.

انتهای پیام/415

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads