کد خبر: 124146 - تاریخ: دوشنبه، 14 نوامبر 2016 - 12:38

طی حکمی ؛

حسین رئوفی بعنوان معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش خمام معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش خمام روز گذشته در اتاق جلسات این اداره با حضور علیرضا شایگان فر رییس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان: طی حکمی حسین رئوقی به بعنوان معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش خمام منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش خمام  روز گذشته در اتاق جلسات این اداره  با حضور علیرضا شایگان فر رییس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی استان گیلان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش خمام برگزار و با حکم محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش بخش، حسین رئوقی به عنوان معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش خمام معرفی شد. و نیز در این مراسم از زحمات ابراهیم عبدالله که به مدت ۲ سال این مسئولیت را بر عهده داشت، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان بذکر است پیش از این حسین رئوفی از سال 87 تا 90 در خمام سابقه تدریس در منطقه دارا می باشد وی همچین مسئول معاون آموزش ابتدائی ناحیه 2 رشت بود.

ریس آموزش و پرورش خمام در مراسم معارفه معاون آموزشی اداره گفت: منطقه خمام در اکثر فعالیت ها و برنامه های آموزشی و پرورشی حائز رتبه های برتر استانی و کشوری می باشد.

کنعانی افزود: این موفقیت ها مرهون تلاش و زحمات معلمان و همکاران اداری و فعالان عرصه مقدش تعلیم و تربیت است. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از عبداله پور معاون اسبق این اداره، از فعالیت های سازنده ایشان در دوران تصدی پست معاونت آموزشی، برای رئوفی معاون جدید آموزش آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

2 53 54

 

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads