کد خبر: 123822 - تاریخ: چهارشنبه، 9 نوامبر 2016 - 12:37

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

جشنواره فیلم رشد افزایش توان یادگیری در دانش آموزان را به‌دنبال دارد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد افزایش توان یادگیری در دانش آموزان را به دنبال دارد، گفت: ورود تکنولوژی به فضای آموزشی توان یادگیری را تسهیل می‌بخشد.

به گزارش خوبان، مهدی حاجتی ظهر امروز در چهل و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی در رشت با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رشد همزمان با تهران در گیلان برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشنواره مذکور یک اقدام بزرگ در راستای یادگیری و آموزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه فیلم‌های اکران شده در جشنواره رشد در بین دانش آموزان بسیار اثرگذار است اعلام کرد: تسریع یادگیری در فیلم‌های آموزشی و علمی افزایش می‌یابد.

حاجتی تاثیر یادگیری در فیلم‌های آموزشی را پایدار، اثرگذار و متداوم عنوان کرد و افزود: آموزش در قالب فیلم، یادگیری را تسهیل و دانش آموزان را در جهت رسیدن به سند تحول بنیادی هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعاملات اخلاقی، تربیتی و فرآیند یادگیری در دانش آموزان با تنوع در آموزش افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم رشد تاثیرات بسزایی در ذهن مخاطب می‌گذارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، مبنای برگزاری جشنواره فیلم رشد را افزایش توان یادگیری در دانش آموزان و تاثیرات ماندگار در نوجوانان عنوان کرد و گفت: ورود تکنولوژی به فضای آموزشی توان یادگیری را تسهیل می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه همه ساله با برگزاری جشنواره مذکور گسترش توان مسئولیت پذیری و یادگیری را در بین دانش آموزان شاهد هستیم، بیان کرد: جشنواره مذکور در حوزه‌های مختلف اخلاقی، دینی، فرهنگی، هنری و زیست محیطی در دانش آموزان اثرگذار است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads