کد خبر: 123648 - تاریخ: دوشنبه، 7 نوامبر 2016 - 16:42

خواهر شهید سیرت نیا

شهید سیرت نیا بسیار اهمیت می داد دل کسی را نرنجاند / می گفت چیزهای کوچک از خدا نخواهید

خواهر شهید سیرت نیا گفت: یکی از خاطرات خوب ما این است که ایشان خیلی مهربان بودند و بسیار اهمیت می دادند دل کسی را نرنجانند.

به گزارش خوبان، در حاشیه مراسم سالگرد شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا  به گفتگویی صمیمانه با خواهر شهید سیده فاطمه سیرت نیا  پرداختیم که متن کامل این مصاحبه را می توانید در ذیل مطالعه کنید.
۸دی: ضمن معرفی خودتان خلاصه ای از اهداف و توصیه های شهید سیرت نیا را توضیح دهید؟

بسم ا…الرحمن الرحیم، سیده فاطمه سیرت نیا خواهر شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا هستم. یکی از اهداف این شهید طی سالهای اخیر که در قید حیات بودند زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا بود. ایشان از نوجوانی عاشق فرهنگ شهادت بود و سرانجام به نیتی که داشتند، رسیدند و بهترین پاداش را در راه هدفشان که همانا قرار گرفتن اسم شهید در کنار نامشان است، گرفتند.
۸دی: لطفا خاطره ای از این شهید بزرگوار برای ما بفرمائید؟
برادر و خواهر در کنار هم خاطرات زیادی دارند یکی از خاطرات خوب ما این است که ایشان خیلی مهربان بودند و بسیار اهمیت می دادند دل کسی را نرنجانند. در رابطه خواهر و برادری ما، هیچوقت هیچگونه بی احترامی از ایشان ندیدم، حتی مرا به اسم کوچک صدا نمی کردند، همیشه خاطره مهربانی هایشان در قلب من باقی می ماند.
۸دی: یک جمله به یادگار از شهید سیرت نیا به ما هدیه کنید؟
شهید سیرت نیا همیشه می گفتند: خدا خیلی بزرگ است، چیزهای کوچک را از خدا نخواهید، همیشه خواسته های شما از خداوند خواسته های بزرگ باشد و با طلب شهادت خود و رسیدن به خواسته قلبیشان ما را به اثبات گفته شان رساندند.
خواهر شهید در پایان با بیان اینکه مراسم از طریق بنرهایی در سطح شهر، تیزر تلویزیونی و فراخوان در کانال ایشان اطلاع رسانی شد اظهار داشت: در همین جا از مهمانهای گرانقدر، خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و دیگر عزیزانی که ما را در این مراسم همراهی کردند تشکر می کنم.

انتهای پیام/456


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads