کد خبر: 123637 - تاریخ: دوشنبه، 7 نوامبر 2016 - 12:30

با حضور مسئولین؛

چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خشکبیجار آغاز شد

چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی، علمی و تربیتی رشد همزمان با تهران در استان گیلان با حضور مسئولین خشکبیجار برگزار گردید.

به گزارش خوبان، چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی، علمی و تربیتی رشد همزمان با تهران در استان گیلان با حضور مسئولین منطقه، نماینده صدا و سیما و خانواده معظم شهدا، ریاست اداره و معاونین، حراست، ارزیابی، کارشناسان اداره، رابط و دبیر جشنواره و دانش آموزان دبیرستان دخترانه و هنرستان قانع در سالن همایش ظهیری جنب دبستان حافظ منطقه خشکبیجار برگزار گردید .

در این همایش ابتدا آیاتی چند از کلام ا… مجید قرائت گردید و بعد سرود جمهوری اسلامی پخش گردید و در ادامه آقای علیجانی ریاست اداره ضمن خیرمقدم به مدعوین همایش، جشنواره فیلم های رشد را به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و هنری، آموزشی در کشور دانستند و به تصویر کشیدن داستان های قرآنی و مسائل تربیتی تأثیر زیادی در رسیدن به اهداف بلند تربیتی با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارد و بعد سرودی از دبستان مائده برای دانش آموزان اجرا شد و در ادامه فیلم ها نمایش داده شد و منتقدین حداد و  مهدوی، رهبر باقری و عظیمی به نقد و بررسی فیلم ها پرداختند .

درویشی نماینده اداره کل آموزش و پرورش در خصوص این جشنواره اینگونه عنوان نمودند که میتوان پرورش خلاقیت دانش آموزان را یکی از اهداف اساسی جشنواره فیلم رشد ذکر کرد . امروز دنیا براین باور است که از طریق کتاب های درسی به تنهایی نمی توان مطالب و پیام های آموزشی را به دانش آموزان منتقل کرد . فیلم یکی از شیوه های آموزشی غیرمستقیم است که می توان توسط آن نکات آموزشی لازم را به کودکان و نوجوانان انتقال داد و بعد فیلم های دیگری نیز برای دانش آموزان نمایش داده شد .

در پایان به گروه سرود و دانش آموزانی که فیلم ها را خوب نقد و بررسی نمودند و به سؤالات منتقدان پاسخ دادند،هدایایی اهداء شد .

 

 

 

انتهای پیام/46


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads