کد خبر: 123145 - تاریخ: دوشنبه، 31 اکتبر 2016 - 20:45

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

«مرگ بر آمریکا» برائت ملت ایران از تمام مستکبران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: فریاد مرگ بر آمریکا اوج تنفر و برائت ملت ایران از تمام مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اینکه یوم‌الله 13 آبان یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ کشور است اظهار کرد: 13 آبان‌ماه یادآور سه واقعه مهم تبعید امام (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک و یزیدی پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 است.

وی ادامه داد: در روز بزرگ 13 آبان مردم مسلمان ایران با لبیک به ندای ولی امر مسلمانان و شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روحیه ظلم‌ستیزی و اراده پولادین خود را در منظر جهانیان به نمایش می‌گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی گواه است ملت ایران در پیچ‌های تاریخی سرنوشت‌ساز دوره معاصر بارها در برابر هجمه دشمنان قسم خورده اسلام و مخالفان کینه‌توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و مانع یکه‌تازی آمریکای مستکبر و ایادی‌اش در منطقه شدند.

اشجری با بیان اینکه مردم ایران با حضور حماسی در ایام‌الله انقلاب اسلامی روزهایی مانند 13 آبان را رقم زدند، تصریح کرد: 13 آبان روز تبلور خشم انقلابی علیه ظلم و ظالم به‌ویژه آمریکای جنایتکار و ایادی استکباری‌ آن است.

وی، 13 آبان‌ماه را روز شعار استکبارستیزانه و الهام گرفته از عاشورای حسینی(ع) «هیهات منا الذله» توسط دلیرمردان و شیرزنان میهن اسلامی با اعتقاد به نصرت الهی خواند و بیان کرد: در روز 13 آبان ملت ایران یک‌صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند تا مواضع ضد استکباری خود را به جهانیان اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را نمایش وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: بدون تردید پیروی از آموزه‌های امام (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن تثبیت عزت و پیشرفت کشور و همچنین سبب شکست و ناکامی استکبار جهانی در اجرای نقشه‌های شوم و دستیابی به اهداف پلید ضد اسلامی و ضد انسانی است.

اشجری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش‌آموز، متذکر شد: فریاد مرگ بر آمریکا اوج تنفر و برائت ملت ایران از تمام مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جهانخوار، رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور آنها در منطقه است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads