کد خبر: 12310 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 نوامبر 2012 - 23:06

به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید؛

همایش رؤسا و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در رشت

همایش رؤسا و اعضای شوراهای امر به معروف، با حضور مدیران، ائمه جماعات ادارات و اعضای شورای سیاست گزاری شهرستان رشت، صبح روز گذشته در سالن همایش اداره مخابرات استان گیلان برگزار شد.

همایش رؤسا و اعضای شوراهای امر به معروف، با حضور مدیران، ائمه جماعات ادارات و اعضای شورای سیاست گزاری شهرستان رشت، صبح روز گذشته در سالن همایش اداره مخابرات استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان،در این همایش ابتدا یکی از مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت امام حسین علیه السلام پرداخت، سپس مهندس نعمتی مدیر عامل مخابرات استان، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا… الحسین(ع)، به میهمانان و مدیران شهرستان رشت خیر مقدم گفت.

در ادامه این همایش سرهنگ دوهندو فرمانده سپاه شهرستان رشت و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر طی سخنانی ضمن تسلیت ایام ماه محرم پیرامون اهداف این همایش اظهار داشت: راهبرد دشمن این است که معنویت را از ما بگیرد و در همه امورات از قبیل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در بین مردم و مسئولین آلودگی ایجاد نمایند، راهبرد بعدی دشمن ایجاد شبهه در بحث ولایت فقیه است که به شدت بر روی آن کار میکنند.

فرمانده سپاه شهرستان رشت در پایان سخنانش اظهار نمود، ما باید گوش به فرمان ولی امرمان حضرت آیت ا… خامنه ای (مد ظله العالی) باشیم تا بتوانیم در مقابل دشمن خصوصا در این طرح اقتصاد مقاومتی هر کدام از ما هر کجا که کار میکنیم مردم را روشن نماییم و در مورد بحث امر به معروف و نهی از منکر ان شاا… بتوانیم این طرح را در اداراتمان دنبال کنیم.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads