کد خبر: 12299 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 نوامبر 2012 - 17:52

کارگردان مشهور و قرارداد 700 میلیونی که هوا شد

این کارگردان مشهور پیشنهاد مبلغ 14 میلیون تومان برای خرید کل اثر مستند را به این کارگردان جوان می دهد.کارگردان جوان که بیش از 2 سال زمان صرف این مستند کرده راضی به این کار نمی شود ولی فرصت میخواهد که فکر کرده و نتیجه را به کارگردان مشهور اعلام کند

یکی از کارگردانان سینما و تلویزیون کشور که سابقه طولانی در ایجاد جنجال و حمله به سینماگران و مسئولین دارد و تاکنون بارها با حمله و ایراد اتهامات سنگین سایر بازیگران و کارگردانان را مورد لطف ویژه خود قرار داده چندی پیش قصد فریب فردی را داشت که نتوانست موفق شود.

به گزارش خوبان به نقل از عصر خبر، این کارگردان شهره کشور قصد فروش یک فیلم مستند درباره شیطان پرستی و حامیان این فرقه در ایران را به صدا و سیما داشت که درقبال این فیلم مستند بسیار قوی سعی داشت در توافق اولیه بیش از 700 میلیون تومان پول دریافت کند که با هوشیاری مسئولین صدا و سیما ار قرار لغو شده و با کارگردان و تهیه کننده واقعی این فیلم قرارداد همکاری بسته شد.

قضیه از این قرار بود که جوانی که تهیه کننده و کارگردان این مستند قوی درباره منحرفین فرقه شیطان پرستی در ایران توسط یک واسطه به این کارگردان مشهور مرتبط می شود و این کارگردان مشهور پیشنهاد مبلغ 14 میلیون تومانی برای خرید کل اثر مستند را به این کارگردان جوان می دهد.

کارگردان جوان که  بیش از 2 سال زمان صرف این مستند کرده راضی به این کار نمی شود ولی فرصت میخواهد که فکر کرده و نتیجه را به کارگردان مشهور اعلام کند.

در این مدت نیز این کارگردان مشهور با رایزنی به دنیال دریافت حداقل 700 میلیون تومان برای فروش مستند خود! به صدا و سیما است که با هوشیاری مسئولین وقت صدا و سیما، کارگردان اصلی این مستند کشف و در نهایت همکاری با این جوان مستند ساز برقرار می شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads