کد خبر: 122977 - تاریخ: شنبه، 29 اکتبر 2016 - 10:16

فرمانده سپاه قدس گیلان ؛

رزمایش دفاعی و امنیتی با حضور گردان‌های بسیج در گیلان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رزمایش دفاعی و امنیتی با حضور ۲۷ گردان از وحدهای مختلف بسیج در ۸ شهرستان استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان، سردار محمد عبدالله‌پور  اظهار داشت: رزمایش دفاعی و امنیتی “الی بیت المقدس”، این هفته و هفته آینده در گیلان در قالب 72 گردان بیت المقدس و  9 گردان کوثر خواهران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اظهار کرد: این هفته 27 گردان در 8 شهرستان استان گیلان رزمایش فرهنگی، رزمی، دفاعی، امنیتی و امداد و نجات “الی بست المقدس” را برگزار می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه گردان‌های کوثر جهت  مردم یاری و امداد و نجات پیش‌بینی شده است، گفت: مهمترین بخش‌های رزمایش “الی بیت المقدس”، سه بخش دفاعی، امنیتی و امداد و نجات است که در آستارا این مانور دفاعی خواهد بود.

وی  با تاکید بر اینکه در گردان های کوثر در حوزه مردم یاری و امداد  و نجات است، گفت: در بحث اعزام کاروان راهیان نور، سال گذشته 35 هزار نفر اعزام شده‌ و مسئله اسکان در غرب و جنوب کشور حل شده و با کیفیت خوبی در حال انجام است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به واگذاری و ساخت مسکن محرومان در سطح استان گیلان، افزود: برای ساخت هزار واحد مسکن مددجویان با کمیته امداد امام خمینی(ره)، قرارداد همکاری منعقد کرده‌ایم و تاکنون 200 واحد مسکونی را تحویل داده‌ایم و تا هفته بسیج نیز 450 واحد مسکونی دیگر را تحویل خواهیم داد.

 

انتهای پیام/556


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads