کد خبر: 122888 - تاریخ: جمعه، 28 اکتبر 2016 - 15:38

مدیرکل اوقاف گیلان:

مسابقات سراسری قرآن کریم به شکل شایسته‌ای پایان یافت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به یاری خداوند به بهترین شیوه ممکن لحظات پایانی خود را پشت سر گذاشت و امروز به‌طور رسمی به کار خود پایان داد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی ظهر امروز در آیین اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات مذکور به یاری خداوند به بهترین شیوه ممکن لحظات پایانی خود را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات استعدادهای قرآنی درخشانی در گیلان به ارائه کار پرداختند، افزود: دو نفر از نخبگان و قاریان برتر گیلان حسین رفیعی از بخش برادران و صغری خورشیدی از بخش خواهران در این دوره از مسابقات درخشیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر این که به لطف و عنایت خدا تمامی آیین برگزاری رقابت‌های این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران به‌صورت شایسته‌ای برگزار شد، اعلام کرد: تمامی شرکت کنندگان و میهمانان این دوره از مسابقات از برگزاری و میزبانی گیلان رضایت خاطر داشتند.

عادلی میهمان ویژه اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را رئیس سازمان برنامه و بوجه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه عنوان کرد و افزود: سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ظهر امروز به‌طور رسمی به کار خود پایان داد.

وی برگزاری مسابقات مذکور را در ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی و تخصصی نخبگان قرآنی استان موثر دانست و گفت: برای ارتقاء سطح کیفی شرکت کنندگان و نخبگان قرآنی برای سال‌های آینده کالاس‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی و ویژه‌ای با اساتید مجرب برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads