کد خبر: 122637 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 اکتبر 2016 - 10:16

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی چایکاران خبر داد:

۸۲ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران باقی است

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی چایکاران با اشاره به این مطلب که خرید برگ سبز چای از چایکاران شمال به پایان رسیده است گفت: تاکنون ۱۵۲ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و ۸۲ میلیارد تومان نیز از طلب آنان باقی مانده است

به گزارش خوبان: علی رمضانی در گفتگو با کاسپین از اظهار کرد:  ۱۳۹ هزار تنبرگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شده است.

وی ادامه داد: از این مقدار ۲۹ هزار تن چای خشک استحصال شده است که ارزش اقتصادی آن ۲۳۴ میلیارد تومان میباشد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی چایکاران با اشاره به این مطلب که خرید برگ سبز چای از چایکاران شمال به پایان رسیده است گفت: تاکنون ۱۵۲ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و ۸۲ میلیارد تومان نیز از طلب آنان باقی مانده است.

رمضانی با اشاره به اینکه چای برداشت شده امسال نسبت به سالیان اخیر از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار است افزود:  ۲۸ درصد چای تحویلی به کارخانجات از نوع درجه یک و مابقی درجه دو بوده است.

وی در خصوص اعطای تسهیلات برای آماده سازی باغات چای گفت: با توجه به تصمیمات اخیر مقرر شد کشاورزان برای کف بر بوته های چای ۶۰ میلیون ریال به ازای هر هکتار و برای کمربر ۳۰ میلیون ریال در هر کتار دریافت و با دو سال تنفس و در طی سه ساله بصورت اقساط پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads