کد خبر: 12251 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 نوامبر 2012 - 15:43

جعل همه جانبه تاريخ در سريال ضد ايراني حريم سلطان + تصاویر گردانندگان جم

گروه جم تی وی، گروهی هستند که در شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای از حوزه پخش سریال‌های تاریخی جعلی تا جذب و فرار سرمایه‌های ارزی از کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ تلویزیون جم(Gem tv)، شبکه تلویزیونی مدعی سرگرمی برای فارسی زبانان است که از لندن در انگليس پخش می‌شود. محتواي اين شبکه برنامه‌های به ظاهر سرگرم‌کننده‌ای که علاوه بر تاثیر سوء بر نهاد خانواده مناسبات معمول میان اعضای خانواده را به تحریف واقعیت‌های تاریخی مي‌کشاند. برنامه‌های تلویزیون جم همراه با زیرنویس و یا دوبله فارسی پخش می‌شوند. در ابتدای فعالیت این شبکه خرید و پخش سریال‌های ارزان قیمت کلمبیایی نیمه برهنه رویه‌ای همیشگی بود.
اما در آخرین سری از اقدامات خزنده ضد فرهنگی و همسو با شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب، تلویزیون جم اقدام به پخش سریال اهانت آمیزی به نام حریم سلطان نموده است، پخش اين سریال در حالی صورت می‌گیرد که عده زيادی از کاربران ایرانی در صفحه اجتماعی تلویزیون جم در مخالفت با پخش این سریال، آن را «ضد ایرانی» نامیده‌اند.
در این سریال داستانی در حال پخش شخصیت‌هایی تبلیغ می‌شوند که از پیشینه خیانت و جنایت شان در قبال مردم ایران کم نمی‌توان گفت. سلطان سلیمان پادشاه عثمانی فرزند سلطان سلیم از سلاطین عثمانی چهره محبوب این سریال است. پادشاهی که در جنگ چالداران ایرانیان بیشماری را بی‌رحمانه به قتل می‌رساند. وی همچنین با ویرانی و نابودی شهرهای بسیاری از ایران تبریز را به اشغال در می‌آورد.اما نکته قابل توجه این سریال تقلب عمدی است که در پوشش زنان عثمانی صورت گرفته است. به طوری که نوع لباس و پوششی که در آن تاریخ زمانی زنان در دوره عثمانی استفاده می‌کرده‌اند بسیار پوشیده‌ بوده، و اين در حالي است كه لباسهای تبليغ شده در فیلم بسيار امروزي‌تر شده و اصلا پوشيده نيست. و همه این موارد حکایت از توطئه فرهنگی خزنده‌ای است که این شبکه در پیگیری آن مصمم است.نمونه‌های دیگری از فعالیت‌های خزنده این شبکه به اصطلاح تلویزیونی

اما توطئه‌ها و کلاهبرداری‌های این شبکه به همینجا ختم نمی‌شود. مدتی است که شبکه جم تی وی که متعلق به خانواده کریمیان است و دفتری هم در تهران دارند با پخش آگهی بازرگانی از ایرانیانی که خواهان درآمد ارزی و سرمایه گذاری در کشوری غیر از کشور خود هستند، می‌خواهد که با دفتر این شبکه در دبی تماس بگیرند.

آگهی مورد اشاره بنام شرکت «گلدن گروپ» پخش می‌شود که این شرکت در تهران به نام ديگري كه در نزد ما امانت مي‌ماند ثبت شده و سهام عمده این شرکت نیز متعلق به آقای سعید کریمیان مدیر شبکه جم تی وی در دبی است.

براساس اطلاعات بدست آمده مدیران این شرکت که تحت پوشش‌های مختلف در کشور کار می‌کنند با برخی از مسئولین سیاسی کشورهای منطقه به توافقاتی برای خارج کردن سرمایه‌های ایرانی از کشور دست یافته‌اند و از طریق تلویزیون در صدد سازماندهی و خارج کردن این سرمایه‌ها از کشور می‌باشند.

این در حالی است که سعید کریمیان در قالب شرکتهای دیگری چون «دبلیو آی پی»، «آپولونیا کالج» و «گروه طلائی آسیا» سالهاست که بصورت میلیونی سرمایه‌های کشور را خارج می‌کنند.

عوامل جم تی وی چه کسانی هستند؟

تمام مدیران و عوامل جم از خانواده کریمیان می‌باشند و همگی با یکدیگر فامیل هستند. تنها سارا رهبری نسبت خویشاوندی نداشت که مدتی است او را هم از جم اخراج کردند تا برنامه‌های گروه جم همچنان با خانواده کریمیان پیش رود.

سعید کریمیان / مدیر گروه جم/ ساکن لندن
هادی کریمیان/ مدیرکنترل کیفی شبکه جم/ ساکن لندن
پریناز کریمیان/ برادر زاده هادی کریمیان/ مدیر شبکه جم/ دوبولر سریال‌های جم/ ساکن کوالالامپور همکاری با شعبه کوالالامپور جم
سارا رهبری/ مدیر تولید سابق شبکه جم که مدتی است از جم اخراج شده/ ساکن دوبی/ مدیر تولید شبکه فارسی وان
ماهان کریمیان/ مدیرمنطقه ای شبکه/ ساکن کالیفرنیا/ برادرزاده هادی کریمیان
علی کریمیان/ ساکن کالیفرنیا/ عکاس و فیلمبردار/ برادرزاده هادی کریمیان
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads