کد خبر: 122271 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 اکتبر 2016 - 09:32

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

شعار مرگ بر آمریکا محوری ترین شعار مردم ایران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان شعار مرگ بر آمریکا را محوری ترین شعار مردم ایران دانست و افزود: 13 آبان روز تحقق شعار ملت ایران است.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزده آبان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با بیان اینکه 13 آبان متعلق به قشر خاصی نیست و همه آحاد جامعه باید در برنامه های این ایام حضوری فعال داشته باشند تصریح کرد: 13 آبان به ما آموخت که با ایستادگی در مقابل مستکبران می توانیم چپاول گران را به تاریخ بفرستیم.

وی با بيان اینکه استکبار ستيزی از ویژگی های ملت ایران است افزود: آمریکا بدليل خوی جهانخوار٬ غارتگری٬ فساد و استبدادطلبی٬ مصداق کامل استکبار و شيطان بزرگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یکی از روزهای برجسته تاریخ انقلاب اسلامی می‌باشد، زیرا سه رویداد بزرگ در تاریخ انقلاب رخ داده است ادامه داد: تبعید معمار کبیر انقلاب در سال ۴۳ و افشاگری هایش که موجب تبعید امام شد اگر چه در آن زمان ارتباط ظاهری قطع شد ولی ارتباط معنوی امام با عموم محکمتر شد.

حجت الاسلام اشجری شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ را از دیگر رخدادهای ۱۳آبان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با همدلی و همراهی دیوار ظلم و استکبار را در هم شکستند گفت: با توکل بر خدا می توانیم قله های غرامت را طی کنيم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: شناخت دشمن و مقابله بهنگام با ترفندهای دشمنان اسلام از آموزه های دیگر 13 آبان است.

وی شعار مرگ بر آمریکا را محوری ترین شعار مردم ایران دانست و افزود: 13 آبان روز تحقق شعار ملت ایران است.

اشجری از پیش بینی 153 برنامه برای پاسداشت یوم الله سیزده آبان در استان خبر داد و گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۵۱ نقطه استان و در شهر رشت از سه مبدا برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/55

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads