کد خبر: 122003 - تاریخ: یکشنبه، 16 اکتبر 2016 - 18:15

حجت‌الاسلام طائب:

مرگ آمریکا در از بین رفتن رژیم صهیونیستی گره خورده است

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن استکبار هرگز نمی‌تواند روحیه انقلابی را از ملت ایران بگیرد، گفت: مرگ آمریکا در از بین رفتن رژیم صهیونیستی گره خورده است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مهدی طائب عصر امروز در نخستین سالگرد شهادت سجاد طاهرنیا مدافع حرم در گلزار شهدای این شهر با گرامیداشت یاد شهدا و ایام شهادت امام حسین‌(ع) اظهار کرد: شهدا زنده هستند و تاثیرگذاری آنها با جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی ایستادگی شهدای مدافع حرم در مقابل استکبار را ستودنی خواند و افزود: دشمن استکبار هرگز نمی‌تواند روحیه انقلابی‌گری را از ملت ایران بگیرد.

فرمانده قرارگاه عمار امنیت امروز در کشور را مدیون خون شهدا به‌ویژه شهدای حرم دانست و تصریح کرد: امروز میادین سوریه، یمن، عراق و لبنان محل آزمایش مقاومت است.

وی عمق کلمه مدافع حرم را پاسخ به ندای امام حسین(ع) دانست و گفت: امام حسین(ع) ندا داد آیا کسی هست مرا یاری کند.

فرمانده قرارگاه عمار امام حسین(ع) را دارای دو شخصیت حقیقی و حقوقی خواند و گفت: امام حسین(ع) معصوم و واجب اطاعت بوده و فریاد برآورد آیا کسی هست به امام زمان کمک کند.

وی با بیان اینکه امام حسین عاشق شهادت بود، گفت: امروز کمک به امام زمان مهم بوده زیرا تمام روزها عاشورا و تمام مکان‌ها کربلا است.

طائب امام زمان(عج) را چراغ راه هدایت دانست و تصریح کرد: امروز باید بدانیم امام زمان(عج) چگونه زندگی می‌کند و این موضوع در دعای ندبه بیان شده است.

وی هدف انقلاب اسلامی را امام زمان(عج) دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) مردم را برای ندای لبیک به امام زمان(عج) به قیام دعوت کرد.

 رژیم صهیونیستی از بین برود مسیر برای ظهور امام زمان(عج) باز می‌شود/مرگ آمریکا در از بین رفتن رژیم صهیونیستی گره خورده است

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه آل شرور سیمای یزیدیان را سفید کرده و مردم مظلوم یمن را به خاک خون کشیده است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی از بین برود مسیر برای ظهور امام زمان (عج) هموار می‌شود.

وی مدافع اصلی حرم را امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: مدافع حرم نیروی داوطلب و عاشق می‌طلبد و تعداد یک‌هزار و 700 نفر در این زمینه ثبت‌نام کرده است.

طائب با اشاره به اینکه دشمن شکست را در صحنه پذیرفته و می‌خواهد از داخل کشور مقابله کند، یادآور شد: امروز مرگ آمریکا در از بین رفتن رژیم صهیونیستی گره خورده است.

وی اظهار کرد: آمریکا در برجام دبه کرد و گفت در برجام دو و سه باید رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسید، دشمن به دنبال برگردان رزمندگان از جبهه‌هاست و می‌خواهد ولایت فقیه نباشد.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز مسیر شهدای مدافع حرم به‌درستی پیش می‌رود، متذکر شد: در داخل کشور باید حواسمان جمع باشد.

وی اوضاع آمریکا را به‌هم ریخته خواند و یادآور شد: آمریکا در انتخابات ذات خود را نشان داد و سخنان محرمانه را علنی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/23


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads