کد خبر: 121118 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 اکتبر 2016 - 16:43

استقبال شهید دوربین از عزاداران در هیئت رزمندگان اسلام انزلی

همرزمان و دوستان شهید دوربین در هیئت رزمندگان اسلام انزلی با ساخت ماکتی در ابعاد واقعی از این شهید بزرگوار تعجب و شگفتی همگان را برانگیختند.

به گزارش خوبان،سردار شهید دوربین از قدیمی ترین افراد فعال در هیئت رزمندگان اسلام (عاشقان ثارالله) بندرانزلی بود که در کنار همرزمان دوران دفاع مقدس و همچنین دوستان پاسدار خود در این هیئت به فعالیتهای فرهنگی و مذهبی می پرداخت.

جای جای هیئت رزمندگان اسلام انزلی مردم را به یاد اولین شهید مدافع حرم این شهرستان می اندازد چرا که این شهید بزرگوار در این محل دوستان بسیاری داشت و بیش از هر مکانی دیگر در مسجد گلشن انزلی و هیئت رزمندگان اسلام به فعالیت می پرداخت.

امسال اولین محرمی است که سردار شهید دوربین دیگر در جمع عزاداران هیئت رزمندگان اسلام نیست ، اما هیئتی ها می گویند اگرچه شهید دوربین به درجه شهادت نایل آمده است اما ما همچنان حضور وی را در جمع خود حس می کنیم و روح شهید دوربین قطعا نظاره گر فعالیت های ما در این هیئت است.

اما دوستان و همرزمان شهید دوربین در این هیئت دست به ابتکار جالبی زدند که تعجب بسیاری از عزاداران را برانگیخت و عده ای نیز تصور کردند که واقعا شهید دوربین در ورودی هیئت حضور دارد و از آنها استقبال می کند.

دوستان شهید دوربین ماکتی را در ابعاد واقعی از تصویر او ساختند و در مقابل درب ورودی هیئت قرار دادند و یاد این شهید در اولین محرم پس از شهادتش در بین هم هیئتی ها و هم سنگران همچنان پاینده و زنده باشد.

 

photo_2016-10-04_00-39-02photo_2016-10-04_00-39-06
photo_2016-10-04_00-39-11

انتهای پیام/1656


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads