کد خبر: 12108 - تاریخ: شنبه، 17 نوامبر 2012 - 22:20

فرمانده پلیس راه گیلان:

پلیس راه گیلان ترافیک تاسوعا و عاشورا را پوشش می‌دهد

با توجه به تقارن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با تعطیلات آخر هفته و علاقه‌مندی بیشتر گیلانی‌های مقیم خارج از استان برای حضور در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) در زادگاه خود، پیش‌بینی می‌شود حجم زیادی از مسافران وارد گیلان شوند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: مجید جمشاد در جلسه پلیس راه استان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای پوشش ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: پلیس راه گیلان آماده خدمت به عزاداران امام حسین (ع) است.

وی افزود: با توجه به تقارن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با تعطیلات آخر هفته و علاقه‌مندی بیشتر گیلانی‌های مقیم خارج از استان برای حضور در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) در زادگاه خود، پیش‌بینی می‌شود حجم زیادی از مسافران وارد گیلان شوند.

این مسئول ادامه داد: محورهای ورودی گیلان به ویژه رشت‌ ـ‌ قزوین زیرپوشش کامل ترافیکی تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه استان قرار می‌گیرند تا هیچ گره یا انسداد ترافیکی رخ ندهد.

وی با تصریح بر اینکه رانندگان به هنگام شب باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند، ابراز کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی نیز باید قبل از حرکت افرادی آموزش دیده با چراغ‌ قوه و لباس‌های شب‌نما و دستانه‌نورانی یا راکت شبرنگ در ابتدا، انتها و کناره سواره‌روی دسته‌های عزاداری مستقر کنند تا با مراقیت از افراد عزادار، رانندگان خودروها را از حرکت دسته‌های عزاداری در مسیر راه آگاه کنند.

جمشاد رعایت مقررات و جلوگیری از مسدود کردن تمام عرض راه را مورد تاکید هیئت‌های مذهبی قرار داد و یادآور شد: مراقبت از کودکان بر عهده والدین و مسئولان هیئت‌های مذهبی است که باید در زمان حرکت هیئت‌ در مسیر جاده‌ها این امر را با دقت انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت مقررات توسط مردم ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) بدون حادثه سپری شود تا همه بتوانند به عزاداری بپردازند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads