کد خبر: 12105 - تاریخ: شنبه، 17 نوامبر 2012 - 16:42

بالگرد هلال‌احمر در گیلان مستقر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از انجام عملیات امداد و نجات هوایی در این استان خبر داد و گفت: بالگرد جمعیت هلال‌احمر در گیلان مستقر شده است.

به گزارش خوبان، جمشید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استقرار نیروهای جمعیت هلال‌احمر در جاده‌های گیلان اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های سازمانی از ماه گذشته برنامه‌ریزی و استقرار نیروهای مازاد و پایگاه‌های سیار در جاده‌های گیلان علاوه بر پایگاه‌های امداد و نجات ثابت، انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر گیلان با توجه به نوسازی ناوگان امدادی شامل آمبولانس، خودروهای عملیاتی و افزایش تجهیزات امداد و نجات وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته دارد.

محمدی به ذخیره‌سازی اقلام امدادی در انبارهای جمعیت هلال‌احمر گیلان اشاره کرد و افزود: هفته گذشته روزانه به طور متوسط دو تریلی اقلام امدادی از امداد و نجات کشور وارد استان شده و تمام اقلام امدادی مورد نیاز در امداد زمستانی ذخیره‌سازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان امسال امداد و نجات جاده‌ای استان را متفاوت با سال‌های گذشته خواند و تصریح کرد: بالگرد جمعیت هلال‌احمر در گیلان مستقر شده و از امداد و نجات هوایی در سال جاری برخورداریم.

وی از افتتاح جایگاه استقرار بالگرد جمعیت هلال‌احمر با هماهنگی استانداری به‌زودی در گیلان خبر داد و ابراز کرد: بالگرد جمعیت هلال‌احمر عملیات امداد و نجات گیلان را پشتیبانی می‌کند.

محمدی خواستار استفاده مناسب در بحث توزیع اقلام امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر توسط دستگاه‌های مختلف شد و بیان کرد: مسئولان ابتدا از کمک‌های مردمی استفاده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان اقلام خوراکی و امدادی را ذخیره، دپو و معین دولت در استان دانست و یادآور شد: تلاش می‌شود استفاده بهینه از امکانات مذکور در حوادث شود ضمن اینکه بعضی از شرایط را به‌راحتی می‌توان مدیریت کرد.

وی از آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر گیلان برای عملیات امداد و نجات زمستانی خبر داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads